reklama
Login: | nemus |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 16.01.2011r. |
Ost. logowanie: | 22.04.2013, 14:00 |
Punkty: | 143 |
Wiek | 24 |
Status | offline |
Opis | tekken 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Treść komentarza: | nawet nawet 5/10 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Włam się patyczakiem do muzeum i ukradnij diament. Możliwe jest kilka zakończeń. |
Treść komentarza: | może być 2/5 |
Treść komentarza: | Muj Poradnik.1bierzemy drabinę idziemy do kurnika i bierzemy wszystko co się da 2podstawiamy drabinę pod okno i je zamykamy 3wychodzimy piłę łączymy z tym hakiem na patyku 4idziemy do magicznego sklepu (takiego kapelusza)i bierzemy te dwie fasolki 5wychodzimy idziemy za dom i przestawiamy znak za żółwia gadamy z nim opcja 2 i mamy skorupę 6cofamy się i idziemy do lasu skorupę wkładamy do dziury w drzewie i wilk nie przytomny bierzemy worek i go otwieramy związujemy wilka sznurkiem i go zabieramy 7cofamy się i idziemy do domu i stawiamy czerwonego kapturka na łóżku i bierzemy konewkę 8idziemy do koryta (obok kurnika) nalewamy wody do konewki i idziemy do miejsca w którym zaczęliśmy grę 9wsadzamy jedną fasolkę na x i podlewamy wspinamy się na roślinę i wchodzimy przez dziurę do zamku i łączymy linę z hakiem i zarzucamy na stół to co z nich wyszło 10omijamy okruszki i bierzemy kurę wracamy tą samą drogą i wchodzimy do kurnika kurę kładziemy na sianie i zamykamy drzwi kura śpi otwieramy okno i drzwi kura znosi jajko a my je zbieramy i idziemy do sklepu magicznego i dajemy sprzedawcy jaja i bierzemy wszystko z lady 11idziemy do domu trzech świnek (drogą koło drzewa) i dajemy im wilka gadamy z nimi opcja 2 i bierzemy babeczkę 12idziemy do koryta i nalewamy znowu wodę do konewki wsadzamy drugą fasolkę do babeczki i znowu idziemy do domu trzech świnek tylko do niego nie wchodzimy ale idziemy dalej 13pukamy do drzwi i opcja 3 bierzemy chustkę i pocieramy nią lampę opcja 3 czarownicę wpychamy do pieca 14idziemy do żółwia i dalej idziemy do różowego domku bierzemy klucz z parapetu i otwieramy nim drzwi 15polewamy dziewczynę wodą z konewki gadamy z nią opcja 2 16idziemy tam gdzie uderzyliśmy wilka skorupą i idziemy o jedno dalej budzimy goblina opcja 3 bierzemy kota i idziemy dalej ubieramy kota w buty kapelusz i szpadę strącamy nim flet z drzewa i idziemy do domu z piernika zaglądamy donory i flet dajemy na mysz mysz daje nam klucz którym otwieramy klatkę bierzemy pinokia wychodzimy idziemy dalej stawiamy pinokia przed urwiskiem i gadamy znim żeby kłamał robimy to kilka razy przechodzimy po nosie pinokia i stawiamy babeczkę na parapecie i koniec wklejaj wyrzej |
Treść komentarza: | Poziom1: 1.Otwieramy pudełko z zapałkami i wyjmujemy jedną z nich. 2. Zapalamy zapałkę o draskę na pudełku i podpalamy nią świeczkę. 3. Klikamy na muchę sprawiając, że ucieka. 4.Odkręcamy zakrętkę z butelki i nalewamy w nią żółty,czerwony i zielony płyn (kolejność nie ma znaczenia). 5. Mieszanką podlewamy roślinę i po niej wspinamy się do dziury. Poziom 2: 1.Klikamy na tost, tworzą nam się schodki. 2.Idziemy w lewo i z garnka wyciągamy makaron. 3.Z makaronem idziemy na górę i zawieszamy go na wolny haczyk. 4.Popychamy grzankę, na spada do tostera. 5.Odrywamy kawałek korkowej tablicy 6.Schodzimy na dół, idziemy w lewo i smarujemy korek musztardą. 6. Korek kładziemy na maśle. 7.Za tostami na dole jest widelec, należy go połączyć z makaronem. 8. Klikamy na supełek z makaronu i spuszczamy widelec. 9.Bierzemy korek z masła, który przypomina serek i dajemy go szczurkowi. 10. Włączamy toster i grzanka wystrzeliwuje nas na gąbkę a potem na okno. lvl z telefonami : klikamy na żabkę i szybko klikamy na czarny przycisk na laptopie. Płytka obraca się. Zapalamy lampkę. Potem wyrywamy kartkę spod lampki. Następnie wystukujemy numer z kartki (33072081)na komórkę. Na telefonie domowym pokazuje się numer (81255346). Klikamy na boczną ściankę komórki (tam jest taki przycisk) - ustawiła się na wibracje. Potem z domowego dzwonimy na numer 81255346 i pająk się przestraszył. Szybko klikamy na CD i potem na muchę. KONIEC. KOPIUJCIE ŻEBY BYŁO WYŻEJ za gre 5/5 i do ulubionych |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulu 8) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! W grze bohater toczy walkę ze złymi młotkami i śrubokrętami. Musisz uwolnić pana magnesa. Użyj myszki, aby wskazać i kliknąć, powodując łańcuch akcji i reakcji. |
Treść komentarza: | super mam wszystko!5/5 i do ulu |
Treść komentarza: | z****i***5/5! |
Treść komentarza: | morze być 3,5/5 |