reklama
Login: | narutoboss |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 24.11.2007r. |
Ost. logowanie: | 11.01.2008, 21:38 |
Punkty: | 117 |
Wiek | 35 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Nie daj się złapać Rugbistom! Sterowanie za pomoca myszki LPM - przyspieszenie |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jako pies przewodnik musisz doprowadzić niewidomego przyjaciela do wyznaczonego celu. Uważaj na przechodniów i przeszkody. Zwracaj uwagę na mapkę w prawym dolnym rogu. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra w stylu słynnego gold minera. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wszystkie osoby muszą przedostać sie na drugą stronę rzeki, jednak tratwa może unieść tylko 2 osoby na raz.... - ojciec nie może zostać z żadną z córek podczas gdy nie ma matki - matka nie może zostać z żadnym z synów podczas gdy nie ma ojca - złodziej (w więziennym ubraniu) nie może zostać z nikim pod nieobecność policjanta - jedynie ojciec, matka i policjant potrafią sterować tratwa. Dasz rade ? :) |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Pomóż Billy'emu zebrać wszystkie sztabki złota oraz wydostać się ze statku pełnego obcych. Gra należy do gatunku zręcznościowo-logicznych. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga cześć z serri BMX Ramp. Śmigaj BMXem po rampie, wyskakuj jak najwyżej, wal triki! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Hicior! Ekstremalna ucieczka przed rozwścieczonym bykiem. Grafika na wysokim poziomie i super grywalność! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Walki żelowych stworków na klawiaturze (dużo różnych power"upów). |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo fajna gra, w której musimy kupować i sprzedawać budynki tak, by w końcu zostać najlepszym agentem nieruchomości i kupić ratusz (a ceny cały czas ulegają zmianom). |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |