reklama
Login: | muszelia |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 22.01.2009r. |
Ost. logowanie: | 29.04.2013, 21:53 |
Punkty: | 106 |
Wiek | 46 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Musimy wydostać się ze studia muzycznego przy pomocy znalezionych przedmiotów. |
Treść komentarza: | a gdzie jest druga moneta? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Ciekawe połączenie puzzle game z monopolem i swoistym testem na inteligencje, w którym możemy zmierzyć się z komputerem bądź z kolegami. Wcześniejsza część gry, która cieszyła się bardzo dużym powodzeniem na giercowni znajduje się tutaj: Puzzle Freak |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Doskonała zabawa logiczno-platformowa z elementami przygodówki, nad którą trzeba się nieźle nagłowić. Twoim zadaniem jest odnalezienie klucza do klatki, w której uwięzieni są Twoi przyjaciele. Sterowanie: Strzałki Lewo/Prawo - poruszanie się Spacja - skok Strzałka W Dół - otwórz inwentarz Strzałka W Górę - wybór/użycie wybranego przedmiotu |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Odgadnij tajemniczy kod złożony z kombinacji czterech elementów. Biały kolor pokazuje ilość dobrze odgadniętych klocków, ale położonych w złym miejscu, natomiast czarny kolor pokazuje ilość dobrze odgadniętych klocków oraz ich dobre położenie. |
Treść komentarza: | szkoda tylko, że nie wszystko mieści się w oknie |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ciekawy pomysł na grę - usuwaj kolorowe klocki z oczkami. Klikaj na dwa takie same klocki w tej samej kolumnie lub rzędzie, aby te klocki, oraz klocki pomiędzy nimi, znikły. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wspaniała zabawa logiczna. Twoim zadaniem jest skreślanie kwadratów. W prawym górnym rogu (cross out a time) masz podaną ilość kwadratów możliwą w jednym skreśleniu. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | super gra, dzięki za pomoc wiew |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo wciągający miks escape z grą logiczną. Będziesz potrzebować niejednego klucza i szczypty magii, aby uciec z tego labiryntu pokoi! Przesuń pokój, w którym znajduje się chłopiec, na dowolne puste miejsce klikając strzałkę. Użyj kluczy i teleportujących budek telefonicznych, aby dostać się do pokoju z wyjściem (przesuwaj elementy tak, by chłopiec z kluczem dotarł do drzwi). |