reklama
Login: | mtrx1994 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 26.05.2007r. |
Ost. logowanie: | 20.03.2018, 14:42 |
Punkty: | 4 151 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis | Star wars is my life. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Usuń wszystkie czerwone elementy z planszy pozostawiając inne. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zarządzasz portem lotniczym. Rysuj samolotom i helikopterom drogę do pasów oraz lądowisk. Kolizja oznacza koniec gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest dyskretne opuszczenie więziennych murów. Wszelkie przeszkody musisz likwidować po cichu, po żadnym pozorem nie dając się zauważyć. Dlatego nie ma tu strzelania ani nic w tym rodzaju. Strażników gracz obezwładnia poprzez duszenie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - wejście w objęcia mroku (ukrycie się) S - skok D - atak Shift - bieganie |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Stresująca gra - trafić muchę łapką, to nie lada wyczyn ;( |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gratka dla miłośników łamania szarych komórek, czyli zabawa typu Sokoban. Twoim zadaniem jest przesunięcie niebieskich kul tak, aby znalazły się na polach docelowych (oznaczonych niebieskimi kwadratami). Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź swoją zręczność i weź udział w wyścigu kursorów! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Najnowsza wersja milionerów z możliwością zarobienia bonusów za szybkość odpowiedzi. Poprzednie wersje Milionerów znajdziecie tutaj Milionerzy |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Menel Hobo powrócił! Ostatnim razem policja zabrała go do więzienia lecz dzisiaj nadszedł czas zemsty! Wciel się w role miejscowego żula i zrób porządek w więzieniu pomagając mu się wydostać! Walcz z napotkanymi ludźmi, odblokuj wszystkie ataki i nie daj się pokonać. Skazańcy , ochrona ,policja wszystkich zleje. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Strzałka Lewo/Prawo x2 - rozbieg A - atak pięścią oraz podnoszenie przedmiotów S - koaniak oraz używanie przycisków Wcześniejsze przygody naszego bohatera znajdują się tutaj: Hobo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zagraj z kolegami z całego świata w jedną z najpopularniejszych gier karcianych. Gra się według standardowych zasad gry w Makao. Gra składa się z trzech rund. Koniec rundy następuje, kiedy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart. Przeciwnik dostanie punkty karne za karty, które mu zostały. wygrywa gracz, którego suma punktów karnych z trzech rund jest niższa. Zasady: Dla każdego gracza zostaną wylosowane cztery karty oraz jedna znajdująca się na środku stołu. Pozostałe karty sa ułożone na kupce, z której gracze ciągną karty. Gracz, który wykonuje ruch może wyłożyć albo kartę tego samego koloru lub kartę z tą samą liczbą. Jeśli gracz nie może albo nie chce wyłożyć kartę, musi wyciągnąć kartę z kupki. Jopka gracz może położyć na jakikolwiek kolor i powiedzieć, jaki kolor żąda od kolejnego gracza. Jeśli gracz wyłoży siódemkę, gracz po nim musi również wyłożyć siódemkę. Jeśli jej nie ma, musi wyciągnąć z kupki 2 karty pomnożone przez liczbę siódemek wyłożonych po sobie. Jeśli gracz wyłoży Asa, gracz po nim stoi jedną kolejkę. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. |
Opis gry: | Zagraj z kolegami z całego świata w jedną z najpopularniejszych gier karcianych. Gra się według standardowych zasad gry w Makao. Gra składa się z trzech rund. Koniec rundy następuje, kiedy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart. Przeciwnik dostanie punkty karne za karty, które mu zostały. wygrywa gracz, którego suma punktów karnych z trzech rund jest niższa. Zasady: Dla każdego gracza zostaną wylosowane cztery karty oraz jedna znajdująca się na środku stołu. Pozostałe karty sa ułożone na kupce, z której gracze ciągną karty. Gracz, który wykonuje ruch może wyłożyć albo kartę tego samego koloru lub kartę z tą samą liczbą. Jeśli gracz nie może albo nie chce wyłożyć kartę, musi wyciągnąć kartę z kupki. Jopka gracz może położyć na jakikolwiek kolor i powiedzieć, jaki kolor żąda od kolejnego gracza. Jeśli gracz wyłoży siódemkę, gracz po nim musi również wyłożyć siódemkę. Jeśli jej nie ma, musi wyciągnąć z kupki 2 karty pomnożone przez liczbę siódemek wyłożonych po sobie. Jeśli gracz wyłoży Asa, gracz po nim stoi jedną kolejkę. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. |