reklama
Login: | mokun |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 13.09.2007r. |
Ost. logowanie: | 20.10.2011, 23:29 |
Punkty: | 115 |
Wiek | 50 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przeprowadź śledztwo w celu odnalezienia ciotki Priscilli |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ot, przygodówka. Cechą wyróżniającą jest z pewnością spora interakcja z otoczeniem, co oznacza, że większość elementów podlega naszemu działaniu. Oczywiście do pieca, kuchenki czy też wazonu nie zaglądamy bez powodu, bo pilnie poszukujemy okularów - i to nie jednych! Podsumowując, bardzo dobra gra dla każdego lubującego się w tym gatunku. Przypadkowo wspomniałem już, że wszystko kręci się wokół kilku zaginionych par okularów Dextera. Należy przeszukiwać rozmaite przedmioty, a gdy już uda nam się skompletować wszystko co potrzebne to uaktywni się specjalny tryb pokazujący gdzie znajduje się robot. Nawigujemy myszką. Tematem zakończenia dodam, iż klikając na głowę Dextera ukaże nam się aktualny ekwipunek. |
Treść komentarza: | rogi musza byc z jednej i drugiej strony odchylone do góry, główny ich trzon ma byc prosto wtedy otworzy oczy, acha i musicie kliknąc na podstawe rogów by się "połozyły". Później rogi znowu ustawiamy do piony i te małe różdżki prostujemy a samą góre wyginamy do przodu. mam nadziej, że sie uda |
Treść komentarza: | lampe poklikać to mysz poleci na dużą lampę. wyjąć żarówkę z małej lampy włozyć do duże wtedy mysz skoczy na łosia i go zrzuci i znowu poleci pod tapczan. Całą operacje z tapcznem, lampka i komem powtórzyć wtedy mysz wpaqdnie do dziury po łosiu. Dac gumę do tej dziury wtedy mysz da nam klucz. i koniec |
Treść komentarza: | ustawić rogi łosia to otworzy oczy, poustawiać znowu z pysi wyleci mu dyskietka. Dyskiem z sejfu zakryć dziurę jak mysz wyleci, wtedy ona poleci pod tapczan, postraszyć tapczanem to podleci pod biurko , właczyć wtyczkę ucieknie na komputer, ustawic lampkę najwyższej pozycji i włożyć dyskietkę do komputera to wlezie na lampe. |
Treść komentarza: | sejf otwieramy: pierwszy rząd od lewej 3 zielone, 2 rząd 3 zielone, 3rząd 4zielone, 4rząd czwarta zielona, 5rząd piąta zielona |
Treść komentarza: | Jasia kieruj się tam gdzie jest czerwone światło. Gdy będzie widać tak ledwo ledwo biały kran to kieruj się na prawo, pokaże się "łapka" to tam jest przełacznik. zaraz przy samym "zgięciu" ściany |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejny ecape w mrocznym pokoju. |
Treść komentarza: | Nio przeszłam. Załozyć film. Na ścianie na przeciwko drzwi jest jakies okno lub cos w tym rodzaju. Co jakiś czas pojawia się tam dziewczyna i znika. Trzeba szybko zrobić jej zdjęcie. Na zdjęciu będzie pokazane miejsce gdzie trzeba kliknąć by otworzyć sejf. Numer do sejfu to 26557. I mamy klicz. |