reklama
Login: | mitarashi |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 20.11.2011r. |
Ost. logowanie: | 15.01.2012, 14:47 |
Punkty: | 111 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Gra oparta o zasady fizyki. Kombinuj tak z dostępnymi elementami żeby obudzić śpiących bohaterów kultowego komiksu - Asterixa i Obelixa. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Po prostu bądz najlepszy, odblokuj wszystkie tory, pokonaj wszystkich przeciwników i zostań mistrzem w grze "Oldschool Grand Prix"! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w mistrzostwach świata w air hockeyu zwanym u nas cymbergajem. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kultowa gra w wersji świątecznej. Twoim zadaniem będzie kierowanie mechanicznym jednorożcem tak, aby zdobył jak największą ilość punktów. Sterowanie: Z - Skok X - Przyspieszenie/atak (służy do rozbijania śnieżynek) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Nie daj się powalić i zdobądź cenne punkty dla swojej drużyny. Wykiwaj wszystkich obrońców. Sterowanie: Strzałki lub I;J;K;L - poruszanie się A;S;D - ruchy sp-ecjalne (po odblokowaniu) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pomóż Tremorowi się wykluć. Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! W grze uderzamy w Piniate, z której wylatują cukierki, za zarobione pieniądze dokonujemy ulepszeń. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zostałeś wcielony do elitarnej jednostki obronnej. Ruszaj do walki z obcymi i przechodź kolejne plansze. Sterowanie: WSAD - poruszanie się Myszka - strzelanie S - podnoszenie broni Spacja - zwolnione tempo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Super zrobiony bilard. Siła uderzenia w bile zależy od czasu przytrzymania przycisku myszki. |