reklama
Login: | mimi77 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 06.05.2009, 10:20 |
Punkty: | 693 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Anglojezyczna wersja znanego wam zapewne z grania w szkole wisielca. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Masz 30 sekund na wykonanie jak największej ilości ewolucji. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wciel się w wojownika ninja i pokonaj labirynty pełne pułapek zbierając wszystkie skarby w jak najkrótszym czasie. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - wystrzelenie liny doi wspinania Spacja - strzał Ninja (jap.niewidzialny człowiek, inaczej nazywani shinobi) – rodzaj japońskich wojowników specjalizujących się w szpiegowaniu, zamachach i sztukach walki. Działali od okresu Kamakura do okresu Edo. Wojownicy ninja brali udział w tajnych operacjach i zamachach, służyli również jako najemnicy. |
Treść komentarza: | Taka sobie 4/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Kontynuacja świetnej gry logicznej. Musimy usunąć z planszy określoną ilość bloków totemu, jednocześnie uważając, aby posążek znajdujący się na szczycie nie spadł na ziemię. Instrukcja: Bloki totemu niszczymy, klikając na nie myszką. Jest kilka rodzajów bloków np: Czarne - nie można ich zniszczyć Brązowe - można je zniszczyć Zielone - można je zniszczyć, są niestabilne i inne... Inna część serii znajduje się tutaj: Totem Destroyer |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Na początku zepchnij robaczka, potem skieruj na szczura, a potem... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Inteligentna gra zręcznościowa - tak z pełną świadomością można określić Overmaze. Zabawa opiera się na przesuwaniu po planszy obiektów w różnorodnej formie, tylko po to by wędrujący, pomarańczowy kwadrat spotkał się z zielonym. 30 poziomów do rozegrania. Wystarczy kliknąć na (białą) przeszkodę LPM i manewrować nią ruchem myszki, nic ponadto. Poza głównym trybem rozgrywki, można także skorzystać z opcji practice, charakteryzującej się ćwiczebnym dostępem do wszystkich leveli. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz piłkę taką samą, jaka jest na rysunku pudełka. W trakcie gry dopasuj dobrze kolor i wielkość, a piłka wpadnie do pudełka. Sterowanie za pomocą myszki. Wcześniejsza część gry znajduje się tutaj: Factory Balls |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Interaktywno-świąteczna animacja. |