reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: miloszmimi

Login: miloszmimi
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 24.05.2008r.
Ost. logowanie: 19.12.2008, 12:09
Punkty: 131
Wiek 29
Status offline
Opis

poniedziałek, 04.08.2008r.

miloszmimi zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Złap za łapkę i chlaśnij Giertycha :)
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: ŁOOOOOO ALEŚ MU PIZNĄŁ TO BYŁO AŻ 602 km/godzinem (A sekret tej gry zdradził już volture ) za gre 5 i do ulu
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: Zabiłem sie na 46 lvl. Za gre 5 i do ulu. efekty dzwiękowe nie do przebicia
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: Ostatnie wyczesane xD

niedziela, 03.08.2008r.

miloszmimi zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Sztafeta z ogniem olimpijskim dotarła do San Francisco - spróbuj zgasić płomień! Unikaj policjantów, protestujących i helikopterów.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - akcja
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: Zarombista ale krótka ale i tak 5 i do ulu
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: Jedna z najlepszych gier multiplayer lepsza na giercowni jest tylko gra stick
miloszmimi zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca.

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.
miloszmimi skomentował
Treść komentarza: Żal daje 2 i tyle
miloszmimi zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Waleczna zabawa w klimacie Worms'ów. Pokonaj przeciwnika zanim on pokona ciebie.
Sterowanie
Myszka - wybór rodzaju ataku/amunicji
Strzałki - poruszanie się/celowanie
Spacja - klawisz akcji
Gracze online (1):
Polecamy: