reklama
Login: | mikis |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 25.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 23.12.2007, 16:02 |
Punkty: | 1 257 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Strzelaj i broń rzuty karne. W Twoich rękach jest za zadanie wygrać! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Finał mistrzostw świata w piłce nożnej, tysiące ludzi na trybunach, a my stajemy przed ogromną szansą na strzelenie zwycięskiego gola. Wystarczy okiwać dwóch zawodników przeciwnej drużyny, a następnie uderzyć na bramkę. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jesteś gotowy stanąć do walki z orkami i goblinami ? Prosta, acz ciekawa gra decyzyjno-rpg`owa, w której to zostaje nam powierzone zadanie obrony wioski przed najazdem orków. Walcząc z potworami zdobywamy doświadczenie, które potem zamienić możemy na ulepszenia dla naszej postaci. Wszystkim sterujemy za pomocą myszy, pomoc wywołujemy poprzez naciśnięcie spacji. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Stuart Malutki na deskorolce. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Stwórz własny komiks na giercowni (komiks to z reguły opowiadanie utworzone przez połączenie kilku lub więcej obrazków składających się na jakąś historię). Myszką wybieramy elementy, które chcemy dołączyć do naszego rysunku - są po lewej stronie. Na dole mamy różne sposoby przekształcania elementów komiksu - obracanie, przesuwanie, symetrię itp. Na górze znajdziemy wszelkie operacje plikowe. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra planszowa z udziałem Flinstonów. |
Treść komentarza: | 118 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź czy potrawisz panować nad swoją chakrą! Wdrap się na drzewo za pomocą chakry, tak jak drużynę siódmą uczył Kakashi w (chakra forest) anime Naruto. Sterowanie: Klikaj w odpowiednim rytmie strzałki <=, => (lewo, prawo) by wdrapytać się na drzewo Strzałką w dół - zaznacz rekord wdrapania Strzałką w górę - dodaj chakry |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Popularna gra słowna grywana w szkole, zwana wisielcem. Kategoria pytania podana jest na dole ekranu gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rozwal zamek przeciwnika i przejdź do następnego poziomu. |