reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: michalxd99

Login: michalxd99
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 25.11.2008r.
Ost. logowanie: 02.01.2009, 09:42
Punkty: 46
Wiek 25
Status offline
Opis OOO kurde! Gadu-Gadu mi sie psuje:(

czwartek, 01.01.2009r.

michalxd99 skomentował
Treść komentarza: a u mnie sie zacina
michalxd99 skomentował
Treść komentarza: Taka sobie ale trzeba wykreslićnajdokładniejsze połorzenie i to jest nie sprawiedliwe

niedziela, 30.11.2008r.

michalxd99 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Gierka dwuwymiarowa. Twoim zadaniem jest przetrwać w nowej rzeczywistości. Nie daj się rozjechać, unikaj wypadnięcia za planszę. W tej wersji można kupić cztery nowe domy. Jeździć autem. Do domów można dokupywać meble między innymi łóżka komputery itp. Można kupić komórkę. W barze można zagrać w pijane lotki. Można jeździć autobusami do innych miast (lecz w nich nie można zostać).
michalxd99 skomentował
Treść komentarza: Super
michalxd99 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Gierka dwuwymiarowa. Twoim zadaniem jest przetrwać w nowej rzeczywistości. Nie daj się rozjechać, unikaj wypadnięcia za planszę.

czwartek, 27.11.2008r.

michalxd99 skomentował
Treść komentarza: fajna daje 6
michalxd99 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Fajne wyścigi niewielkich samochodzików.Grę polecamy wszystkim giercownikom. Najpierw składamy pojazd, a dopiero potem ruszamy na trasę.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Ctrl - turbo
michalxd99 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Bijatyka postaciami z bajki Przygody Timmie'go.
michalxd99 skomentował
Treść komentarza: to super gra
michalxd99 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
Polecamy: