reklama
Login: | michal11 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 30.03.2007r. |
Ost. logowanie: | 18.07.2011, 12:23 |
Punkty: | 250 |
Wiek | 37 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | NAD ZIEMIĄ 1Łopatka 2Konewka 3Woda 4Cukier 5Kawałek ziemi 6Drzewa 7Bateria |
Treść komentarza: | A to moja mapka dla motoru najpierw jechać wolno a potem gaz. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokonaj wszystkich rywali, zdobywaj nowe zaklęcia. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Submachine 5 kolejna część gry spod polskiej ręki mistrza, a mianowicie Mateusza Skutnika. Jest to tak jak poprzednio Point’n’Click więc naszym zadaniem jest zbieranie rożnych przedmiotów do naszego zasobnika i wykorzystywanie ich do zdobywania innych lub uruchomienia czegoś. Ten escape dla ambitnych zawiera również wiele kodów i zagadek do odgadnięcia. Pozostałe części gry znajdują się tutaj: Submachines |
Treść komentarza: | więc jak masz już 2 czipy to musisz je układać w różnych konfiguracjach ten 2 najpierw a ten 1 w ten otwór po prawo (są podpisane ![]() ![]() ![]() a co do zapalenia światła to są 2 piwnice w pierwszej już pisałem jak zapalić w 2 sam nie wiem ![]() |
Treść komentarza: | za dużpo kombinowania ![]() ![]() ![]() |
Treść komentarza: | wkładamy tą katre po prawej stronie tam schodzimy w dół i po lewo w jednym pokoju mamy 2 karte schodzimy na sam dół i po lewo do pokoju tam za płytka po lewo trzeba odkręcić śruby i mamy kulke ![]() ![]() |
Treść komentarza: | więc jak mamy już ta karte to schodzimy niżej i idziemy do tego dziwnego rozdzielacza co da się tam przycisk nacisnąć wkładamy ją od góry i naciskamy przycisk |
Treść komentarza: | wchodzimy na góre obok pokoju co braliśmy klucz francuzki tam są skrzynki jedna zamknięta otwieramy ją kluczemi bieżemy zawartość |
Treść komentarza: | bierzcie notes na początku, włazy otwieramy klikając po lewo i prawo dochodzimy do kompa tam go włanczamy klikamy na te zielone kartki i m notesie notują nam sie liczby idziemy do portala takie dziwne coś gdzie są same zera wpisujemy tam jeden z kodów tak żeby przeniosło nas do miajsca oświetlonego lampami i klikając w lewo wchodzimy do jaskini tam na podłodze coś leży podnosimy i dalej idziemy na ścianie coś ala skrzynka klikamy i zsuwa nam się dekiel na dole coś rozwalonego otwieramy to klikając na małe zaczepy łapiemy to co sie uwolni(wtyczke) i wkładamy w tą skrzyneczke co ją wcześniej otworzyliśmy schodzimy na dół do końca w prawo do góry i do końca w lewo tam w pokoju pod krzesłem jest klucz zabieramy go i idziemy na sam dół tam odktęcamy śróby od skrzynki i wyciągamy klucz dalej kombinuje ![]() |