reklama
Login: | marcinvi |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 08.08.2007r. |
Ost. logowanie: | 11.02.2009, 15:22 |
Punkty: | 838 |
Wiek | 30 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zostań specjalistką od image i zmień przeciętne dziewczyny w piękności. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dietka Owocowa - to fajna gierka zręcznościowa w której naszym zadaniem jest ułożenie w jednej lini trzech lub większej ilości jednakowych owoców (4 lub 5). Możemy układać linie pionowe i poziome. Aby to zrobić zamieniamy owoc, którego nam brakuje do ułożenia linii z sąsiednim - klikamy myszką na owocu do zamiany (on się zaznacza) a nastepnie na jego sąsiedzie. Jeśli zamieniony owoc to jeden z brakujących wtedy stworzy się linia i zniknie a my zdobędziemy punkty, jeśli natomiast nie jest to owoc o który nam chodziło oba zaznaczone do zamiany owoce wrócą na swoje miejsca. O tym ile owoców musimy ułożyć informuje nas wskaźnik na dole ekranu Time, który: - maleje jeśli nie wykonujemy żadnego ruchu; - rośnie jeśli ułożymy linię. Jeśli wskaźnik dojdzie do końca przejdziemy do następnego Levelu. START - aby rozpocząć grę, SCORE - liczba zdobytych punktów, LEVEL - informuje Cię w którym jesteś poziomie, Pause - zatrzymanie gry, Sound On/Of - włącz/wyłącz dźwięk. Powodzenia! |
Treść komentarza: | Dzięki za dobre głosy POZDRO |
Opis gry: | Zostań specjalistką od image i zmień przeciętne dziewczyny w piękności. |
Opis gry: | Dietka Owocowa - to fajna gierka zręcznościowa w której naszym zadaniem jest ułożenie w jednej lini trzech lub większej ilości jednakowych owoców (4 lub 5). Możemy układać linie pionowe i poziome. Aby to zrobić zamieniamy owoc, którego nam brakuje do ułożenia linii z sąsiednim - klikamy myszką na owocu do zamiany (on się zaznacza) a nastepnie na jego sąsiedzie. Jeśli zamieniony owoc to jeden z brakujących wtedy stworzy się linia i zniknie a my zdobędziemy punkty, jeśli natomiast nie jest to owoc o który nam chodziło oba zaznaczone do zamiany owoce wrócą na swoje miejsca. O tym ile owoców musimy ułożyć informuje nas wskaźnik na dole ekranu Time, który: - maleje jeśli nie wykonujemy żadnego ruchu; - rośnie jeśli ułożymy linię. Jeśli wskaźnik dojdzie do końca przejdziemy do następnego Levelu. START - aby rozpocząć grę, SCORE - liczba zdobytych punktów, LEVEL - informuje Cię w którym jesteś poziomie, Pause - zatrzymanie gry, Sound On/Of - włącz/wyłącz dźwięk. Powodzenia! |
Treść komentarza: | zapalamy światło jest koło drzwi. Naciskamy na półkę i na żółte pudełko z buźką jest tam klucz bierzemy. Bierzemy kostkę i idziemy do szafy koło łóżka naciskamy i bierzemy klucz i naciskamy na pierwszą szufladkę. Koło łóżka jest komoda a koło komody lustro bierzemy. Naciskamy na dywan i na róg po prawej stronie naciskamy i bierzemy dużą kartkę z dziurami. nie wiem co dalej POMÓŻCIE plis |
Treść komentarza: | wiem też że jak naciskamy na tą niebieską i zieloną kaczkę to wtedy się zgaszają |
Treść komentarza: | wiem też że jak naciskamy na tą niebieską i zieloną kaczkę to wtedy się zgaszają |
Treść komentarza: | za szafą jest ołówek bierzemy go. Naciskamy na białą kartkę i naciskamy na nią ołówkiem. Bierzemy tez popisaną kartkę i kładziemy na miejsce ołówka i naciskamy na nią ołówkiem. Dalej nie wiem ale wiem że, jak jesteśmy w pokoju z tą kolorową strzałką i naciskamy na takie coś koło kaczek i naciskamy na jakiś przycisk to wtedy strzałka się rusza. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Dość nietypowa ubieranka... |