reklama
Login: | madlord |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.04.2010r. |
Ost. logowanie: | 17.03.2012, 09:38 |
Punkty: | 1 035 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis | http://img231.imageshack.us/img231/4341/screenci.png z dedykacją dla kuba12345 :P |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Treść komentarza: | Fajna gra..pokonałem ok.7 przeciwników w kampanii i zaczeło mi sie nudzić..po pewnym czasie przestałem grać i stwierdziłem, że gra jest zbyt monotonna na 4/5..Wiec postanowiłem ,że dam 5/5 |
Treść komentarza: | Nie dość ,że nudna to jeszcze to RPG..daje 4/5 ,bo całkiem fajna jest..(na poczatku) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | "Maniac Killer" to typowa strzelanka z patyczakami. Zadanie gracza polega na wygonieniu z miasta bandy terrorystów. W grze jest kilka rodzajów broni do dyspozycji. Wystarczy zebrać amunicję, aby mieć dostęp do nowej broni. Sterowanie odbywa się za pomocą klawiszy W, S, A oraz D. Klawisze numeryczne służą do wybieranie broni, natomiast myszka służy do strzelania i celowania. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Oryginalny pomysł na grę typu defense. Pokonuj nadchodzących wrogów stawiając wieże obronne, ulepszając je i atakując bezpośrednio robotem. |
Treść komentarza: | No pomysł jest BARDZO oryginalny to musze przyznać .Gra jest okropnie monotonna można przy niej zasnąć,pasjans jest ciekawszy . Daje 3/5 |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Bąbelkowe czołgi powracają. Tym razem jako wciągający tower defence. Niech Cię nie zwiodą proste początkowe plansze! Potem robi się naprawdę ostra jazda! Ustaw wieżyczki obronne tak, by wrogie jednostki nie przedostały się przez Twoje terytorium. Rozwijaj i łącz wieże w ostateczny system obronny. Sterowanie za pomocą myszki. Wcześniejsze odsłony Bąbelkowych Czołgów znajdziecie tutaj: Bubble Tanks |
Treść komentarza: | Po pewnym czasie zaczyna sie nudzic Daje 3/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zbiór najlepszych leveli stworzonych przez samych graczy w grze Bloons Tower Defense 4. Możliwe, że Twoja plansza jest wśród tych wybranych! Zbiór jest na bieżąco aktualizowany, więc warto często tu zaglądać. Jest coś w ludzkiej (i nie tylko) naturze, że z czasem naturalni wrogowie napadają na siebie. Koty kontra psy, lwy kontra hieny czy małpy kontra balony - co nie wiedziałeś, ze małpy i balony są naturalnymi wrogami? W ich środowisku naturalnym, dzikie balony są cichymi, śmiertelnie skutecznymi zabójcami. Po raz czwarty już próbują zdobyć małpie państwo. Twoim zadaniem jest tak rozstawiać małpie wieżyczki obronne tak, by złe balony nie przedostały się przez Twoje terytorium. Za każdy przebity balon otrzymujesz pieniądze, które mogą być wydane na inne wieże albo modernizowanie wież już istniejących na bardziej efektywne w walce. Każda wieża ma swoje mocne i słabe strony. Zaczynasz od najprostszej strzelającej strzałkami małpki, która przebijają tylko jednego balona na raz. Jednakże, skromna małpka może być podniesiona do rangi super wieży - ruszyć się szybciej, pokrywać więcej obszaru, etc. Nowością w czwórce są wojska nawodne i powietrzne, które znacznie urozmaicają doskonałą już rozrywkę. Do tego dochodzi opcja produkowania pożywienia dla wojska (plantacje bananowe), których wydajność można obniżyć na rzecz dodatkowych pieniędzy. Grafika poprawiła się ogromnie np. nowe wzniesienia są bajeczne, muzyka oraz efekty dźwiękowe są takie na jakie wszyscy czekaliśmy... i co więcej - chwyć za myszkę i sam się przekonaj. Sterowanie za pomocą myszki. Kolejne gry z serii Bloons znajdują się tutaj: Bloons |
Treść komentarza: | Wow..Nie spodziewałem się , że będzie AŻ tak fajna Daje 5/5 |