reklama
Login: | luki14 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 10.05.2008, 01:01 |
Punkty: | 443 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jeśli lubisz walczyć ze smokami to teraz masz okazje. Rzucasz w smoki płonącymi kamieniami, im dluzej przytrzymasz lewy przycisk myszy tym mocniej rzucisz i zadasz większe obrażenia |
Treść komentarza: | 3412 miałem Za gierke 4 bo nie polska! :< |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wystrzel pingwina jak najwyżej! Klikaj w niego, zbieraj doładowania i doleć do gwiazd. |
Treść komentarza: | 282,27 xD faajne dam 5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Praca w fast foodzie - obsluż jak najszybciej klientów. |
Treść komentarza: | lubie takie gierki Xd daam 5 |
Treść komentarza: | 465 hmm 3 za gre |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Strzelamy, oraz bronimy rzuty. Z każdym lewelem podnosi się poziom trudności. |
Treść komentarza: | Fajne przeszedłem całą 6550 pkt |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bądz jak Adam Małysz, jak Tommy Lee Jones w "Ściganym" ;). W grze występują trzy skocznie - wszystkie są prawdziwe: Salt Lake City, Hakuba oraz Trondheim. Przed skokiem możemy przeczytać krótką metryczkę skoczni. Sama rozgrywka jest dość przyjemna i nawet wciąga! Na każdej skoczni skaczemy dwa razy (jeden skok = jeden konkurs). Na końcu podliczana jest klasyfikacja generalna, na takiej zasadzie jak w Turnieju Czterech Skoczni, a wyniki możemy wysłać na serwer i zobaczyć gdzie znajdujemy się w światowej czołówce. Grafika jest ładna, dość realistyczna (w innych grach, np. XSKOK grafika jest dość komiksowa...), a przy skakaniu towarzyszy nam muzyka. Gra ładuje się szybko. Sterowanie grą ogranicza się do strzałek i klawisza spacji. Od belki odbijamy się naciskając strzałkę w dół i aby utrzymać pozycję dojazdową cały czas trzymamy strzałkę w dół. Aby wybić się z progu po prostu w odpowiednim momencie puszczamy owy klawisz. Widok zmienia się. Widzimy teraz skoczka w zbliżeniu podczas lotu. Pojawia się także ramka, w której musimy za pomocą klawiszy strzałek manipulować skoczkiem aby się w niej utrzymał - w ten sposób osiągamy optymalną pozycję w locie. Po chwili widok zmienia się po raz kolejny, i widzimy profil skoczni i skoczka zbliżającego się do zeskoku. Ostatnim naszym zadaniem jest naciśnięcie w odpowiednim momencie spacji, by wylądować. To wszystko, powodzenia! |