reklama
Login: | lubiedzem |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 15.07.2007r. |
Ost. logowanie: | 23.06.2009, 12:02 |
Punkty: | 239 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Pomóż Billemu i Mandy posprzątać dom korzystając z czarów Ponurego. Naciskaj odpowiednie strzałki pojawiające się u dołu ekranu! |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Bijatyka ze wspaniała grafiką. Wybierz swojego wojownika i ruszaj do walki! W grze mamy trzy tryby rozgrywki: przygodowy, walka jeden na jednego lub 4 wojowników na jednej arenie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - magiczne uderzenie (wymaga specjalnego przedmiotu) S - uderzenie D - uderzenie |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wciel się w zamaskowanego gościa i zrób porządki ze wszystkim co stanie Ci na drodze. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zostań płatnym zabójcą ninja. Ninja tłum.(Niewidzialny) – trenowani w Japonii mistrzowie sztuki ninjitsu i genjutsu będącym biegle wyszkolonymi w sztuce maskowania się, szpiegostwa, zabijania bez śladu i akrobacji. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Strzałki - atak z powietrza Spacja - Blok Shift - rzut shurikenem (gwiazdką) Z' X' C' - atak mieczem |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż Scooby'emu wykonać jak najwyższe skoki na deskorolce. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż Scooby'emu i Shaggy'emu wykonać jak najwyższe skoki na deskorolce i walnij jak najwięcej trików! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |