reklama
Login: | lololo |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 26.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 13.12.2009, 21:21 |
Punkty: | 276 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis | Forum dla fanatyków gier ESCAPE http://escape.mojeforum.net/ |
Treść komentarza: | I MISJA Przesuwacie stolik pod kanał wentylacyjny. Za wami pod łóżkiem po prawej stronie jest jedna paczka miętusów. Po lewej zaś regał, na której znajdziecie śrubokręt, paczkę miętusów i rękawiczki. Wracacie się. Klikacie na kanał wentylacyjny. Bierzecie śrubokręt i odkręcacie śrubki. Pod drzwiami macie paczkę miętusów. Po prawej stronie jest kosz. W koszu są kombinerki, a nad koszem czapkę. Odwracacie się… pod kanałem jest paczka miętusów. Naprzeciwko jest radio. Klikacie na radio. Bierzecie śrubokręt i odkręcacie. W ten sposób otrzymacie baterie. Znowu odwracacie się. Klikacie na zamek, okręcacie śrubki, kombinerkami przecinacie druciki, bierzecie baterie i klikacie na zamek. Koniec 1 misji |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Poznęcaj się nad Madnessem! |
Treść komentarza: | Bez sensowna gra. Wogóle to można nazwać grą? 1 |
Treść komentarza: | Przyjemna gierka, ale nie dopracowana. Daję 4 |
Treść komentarza: | Czy możecie konkretnie napisać co trzeba zrobić by zdobyć puzzel? |
Treść komentarza: | 6) do 1 okienka wkładamy zdjęcie, do 2 okienka wkładamy ziemię. Otrzymujemy śrubokręt. Teraz podchodzimy do blaszki w ścianie i okręcamy śruby. Mamy zagadkę do rozwiązania, nie powinniśmy mieć z nią problemów. Kiedy ją rozwiążemy jedno z okienek się zamknie. Wracamy do kół zębatych i bierzemy naładowaną baterię. I powrotem wracamy do TRANSMATa 7) Baterie wkładamy do dziury (1 okienko) klikamy na guzik i otrzymujemy kule. Zabieramy kule, baterie. Zmieniamy kolor kryształu, idziemy do koła zębatego i ładujemy baterie. Robimy tak żeby otrzymać wszystkie kule (Czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska, fioletowa) 8) Idziemy tam gdzie jest kłódka (ale idziemy do drzwi) i dalej nie wiem co robić ]:-> |
Treść komentarza: | 3 SPOSÓB – Bateria(?): 1) Idziemy w miejsce gdzie są koła zębate. Kładziemy baterie tam gdzie pada światło, bierzemy małe koło zębate. Idziemy do doniczki. 2) Bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa 3) Do pierwszego okienka wkładamy koło zębate, do 2 okienka ziemię. Klikamy na guzik. Otrzymujemy koło zębate i wracamy się w miejsce gdzie są koła zębate. 4) Do otworów wkładamy 2 koła zębate i klikamy na guzik. Otrzymujemy zdjęcie ze śrubokrętem. Idziemy do miejsca z doniczką. 5) Bierzemy ziemię i wracamy do TRANSMATa |
Treść komentarza: | 3) Klikamy na przyciski tak, by otrzymać roślinkę i muchę. Idziemy do doniczki. 4) Bierzemy ziemię, wkładamy ją do doniczki, następnie roślinkę. Pudełeczko napełniamy wodą i podlewamy roślinkę, napełnij jeszcze raz pudełeczko z wodą (będzie potem potrzebna). Idziemy do klejnota. 5) Klikamy na niego i wracamy do doniczki. 6) Bierzemy muchę na roślinę, czekamy chwilę i bierzemy owoc z roślinki. I wracamy do a’la jednorożca. 7) Dajemy owoc jednorożcowi, w zamian dostajemy kupe jednorożca. Idziemy do sprzętu laboratoryjnego. 8) No naczynia z wodą dodajemy kupe, kładziemy na stoliku. Czekamy kiedy pojemnik zmieni kolor i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę. 9) Na kłódkę nalewamy kwas klikamy na kanał. KONIEC |
Treść komentarza: | 2 SPOSÓB – Kartka: 1) Otwieramy przejście. Ze stolika ze sprzętem laboratoryjnym bierzemy pudełeczko. Podchodzimy do ściany do zabawy genetyką (czerwony, niebieski, żółty) 2) Patrzymy na kartkę, a tam piszę: A 30%, T 30%, G 40%. Na panelu mamy inną kolejność (A,G,T) kolejność ma raczej znaczenie. Procenty oznaczają ile mamy kliknąć na dany przycisk (30% 3 razy, 40% 4 razy, 70% 7 razy). Kiedy już to zrobimy, klikamy na guzik. Wychodzi nam a’la jednorożec. Podchodzimy teraz do SPECIES DATABASE (Czytnik kodów). 2) W zielonym prostokącie wpisujemy kod z kartki GH745-3EK. Pojawia się nam kolejny kod genetyczny, jest to ten sam, co mieliśmy na kartce. Klikamy na strzałeczkę, a tam jest podany kolejny kod dostępu FP521-9EK otrzymujemy kod genetyczny (A 10%, T 30%, G 60%) Jeśli nie macie kodu, spróbujcie jeszcze raz. Pojawia się nam kolejny kod dostępu PS971-3EK wpisujemy go. Dostajemy ostatni kod genetyczny (A 20%, T 70%, G10%). Cofamy się do ‘Ściany genetycznej’. |
Treść komentarza: | 1 SPOSÓB - Aparat: 1) Otwieramy przejście i idziemy do klejota. Klikamy tyle razy, by otrzymać kolor fioletowy. Idziemy do stolika ze sprzętem laboratoryjnym. 2) Robimy zdjęcie klucza (przeciągamy aparat, w miejsce gdzie znajduje się zarys klucza) Idziemy w miejsce gdzie jest doniczka. 3) Z dużego wora bierzemy ziemię i idziemy do TRANSMATa. 4) do 1 otworu wkładamy zdjęcie klucza, do 2 otworu wkładamy ziemię. Klikamy na przycisk. W 2 otworze otrzymujemy klucz, bierzemy go i idziemy do miejsca gdzie jest zamknięty kanał na kłódkę. 5) Przeciągamy klucz na kłódkę i wchodzimy do kanałów. KONIEC |