reklama
Login: | lardor |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 05.12.2010r. |
Ost. logowanie: | 29.09.2024, 18:37 |
Punkty: | 1 240 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis | ta głownie gram w CS i wot ale internetówkami to nie pogardzę. Jestem fanem Polskiego Rocka ulubione zespoły to Lady Pank Oddział Zamknięty Republika Perfect Maanam |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Trochę jak w Warszawie lub innych, większych miastach. Zasiądź za sterami mertra i walcz z uciekającym czasem oraz niezadowolonymi pasażerami. To wcale nie takie proste! |
Treść komentarza: | hehe w Falloucie wydawało się to łatwe |
Treść komentarza: | eh wony klonów z 2003 to było coś |
Treść komentarza: | wzorowane na sadze Herosów |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | "Ukochany" wódz Korei Północnej zniknie z oczu raz na zawsze! Jest potajemnie przygotowywany do projektu, który przyprawi o drżenie serca ludzi na całym świecie. Pomóż Kimowi tego dokonać. Powodzenia! |
Treść komentarza: | @sztreku: a wiesz kto to anemik ? |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Muzeum Historii Polski przygotowało grę internetową, która pozwoli uczestnikowi wcielić się w przedstawiciela Rządu Polskiego i na własnej skórze poczuć trudy negocjacji dyplomatycznych związanych z wojną 1920 roku. Gracz wciela się w negocjatora wysyłanego na rozmowy z Francją, Rosją bolszewicką i Wielką Brytanią pod koniec 1919 i w 1920 roku. Podczas gry uczestnik może poznać zawiłe niuanse polityki międzynarodowej bezpośrednio związane z wojną polsko-bolszewicką. Gracz ma wyznaczone cele, które musi osiągnąć w negocjacjach z każdym z ambasadorów. Od wypowiedzianych słów zależy, czy uda mu się przekonać do swoich racji poszczególnych ambasadorów A to nie łatwe! W odpowiednich momentach gry dodane zostały animacje, które wprowadzą gracza w tło historyczne i przygotują do kolejnych tur rokowań. Całości dopełnia stylowa grafika i ciekawa muzyka skomponowana specjalnie do tej gry. Pomysł gry i dialogi: Piotr Wiśnioch Produkcja: Piotr A. Wasiak Grafika: JAZ+ Architekci i Natalia Narzelska Muzyka: Marcin Przybyłowicz Animacje: Konrad Mruk i Piotr A. Wasiak Korekta: Gabriela Sierocińska-Dec Oprogramowanie: Daniel Derda Gra stworzona jako pomoc dydaktyczna przez Muzeum Historii Polski w Warszawie – muzeum, którego zadaniem jest zaprezentowanie najważniejszych wydarzeń polskiej historii, ze szczególnym uwzględnieniem polskich tradycji wolnościowych. Link do strony muzeum znajdziecie tutaj: Muzeum Historii Polski |
Treść komentarza: | dobra gierka i niech dzieci się uczą historii. Oby zrobili o II wojnie światowej bo znowu zapytam 13 latka kto to był Stalin i mi odpowie że nie wie |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Szalona bijatyka, w której ścierają się najpopularniejsze postacie z gier Nintendo. Ta najnowsza odsłona dodaje szereg istotnych ulepszeń i funkcji od czasu v0.9. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Unikaj, kucaj, szarżuj, siecz i zrób wszystko, co się da, aby powstrzymać zombie, które opanowały zwykle bardzo spokojne dojo w najnowszej grze o nieskończonym bieganiu. Zaliczaj combosy dla dodatkowych punktów i używaj Płaszcza Cienia, aby uchronić się przed kraksami. Zbieraj zwoje i premie, które pomogą ci oczyścić drogę z przeciwników. Łap monety i przedmioty, aby odblokować dodatkowe postaci. Na zdobycie czekają też tuziny osiągnięć, toteż zagraj w Ninja Slash już teraz i zacznij siekać zombie! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - płaszcz cienia Gra bazuje na Unity Webplayer, którego należy ściągnąć i zainstalować by gra zadziałała(ok. 3MB). Unity jest rodzajem Flasha, ale dedykowanym do gier. Znajdziecie go klikając tutaj: Unity Webplayer |