reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: krolik1998

Login: krolik1998
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 16.02.2010r.
Ost. logowanie: 08.08.2012, 16:30
Punkty: 233
Wiek 26
Status offline
Opis

środa, 17.03.2010r.

krolik1998 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Kontynuacja przebojowej gry snowboardowej. Jeździmy na desce, wykonujemy różne triki na stoku i oto cała magia...
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
A;X - tiki
Z;S - sztuczki
Miłej zabawy!
krolik1998 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wcielamy się w Flistona i jeździmy bobslejem.
krolik1998 zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Niczym Adam Małysz weź udział w konkursie skoków narciarskich i popraw wyniki kolegów z całego świata.
Sterowanie:
Strzałka w Górę - start oraz wybicie się
Strzałki Lewo/Prawo - balansowanie w trakcie lotu

Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
krolik1998 zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! David Beckham trenuje nową drużynę młodzików. Zaprezentuj swoje umiejętności dzieciakom.
krolik1998 skomentował
Treść komentarza: nie jest taka zła 4
krolik1998 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Zasiądź za kierownica BMX-a i wskakuj na rampy waląc odjazdowe triki.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja lub Enter - zmiana kierunku jazdy
od 1 do 8 - triki/sztuczki

Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
krolik1998 skomentował
Treść komentarza: po prostu głupie 1
krolik1998 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Weź udział w zawodach skoku o tyczce.
Sterowanie za pomocą myszki.
krolik1998 skomentował
Treść komentarza: nie dA sie skoczyc 1/5
krolik1998 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
Polecamy: