reklama
Login: | kotek1212 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 25.05.2010r. |
Ost. logowanie: | 07.07.2012, 19:05 |
Punkty: | 59 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Twój bohater ochrania się automatycznie, więc musisz trzymać spację, by wychylić się z za przeszkody, wycelować i strzelić myszką. Kiedy skończy Ci się amunicja, pozwól, aby Twój bohater schował się za przeszkodę i kliknij myszka, aby przeładować broń. |
Treść komentarza: | 2/5 bo nie da sięprzejść |
Treść komentarza: | nuda 2\5 bo się troche postarałeś na grafice |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w agenta Stickmana i zagraj w bardzo widowiskową, super przygodowo-logiczną grę point&click. Twoim zadaniem jest dokonać ucieczki z super strzeżonego więzienia. Sterowanie za pomocą myszki (interakcja z otoczniem) |
Treść komentarza: | za muztkę 5/5 za grę 4/5 i do ulu ale muzyka exstra |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ochron swoją bazę przed atakiem Obcych! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna część wspaniałej i wciągającej gry Red Remover. Tym razem poziomy zostały stworzone przez samych graczy. Naszym zadaniem jest usunąć wszystkie czerwone klocki z planszy, oszczędzając zielone. |
Treść komentarza: | jak przejść 20 jak ktoś wie to niech napisze ! a za gierkę 5/5 i do ulu |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kręć kołem tak, aby obok siebie znalazły się przynajmniej dwie kule o tym samym kolorze. To Ty wciskając spację decydujesz kiedy kule mają zniknąć. Sterowanie za pomocą strzałek i spacji. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |