reklama
Login: | kicia112 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 28.12.2007r. |
Ost. logowanie: | 13.04.2008, 19:07 |
Punkty: | 392 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Zmajsterkuj (zmontuj) własny pojazd i weź udziała w szalonych, ekstremalnych zjazdach. Rozpędź się jak najbardziej i bądź pierwszy na mecie. Instrukcja: Po rozpędzeniu się nie zapomnij wsiąść do pojazdu. Sterowanie: Strzałka W Górę - rozpędzanie się (po rozpędzeniu nalezy ją puścić) Strzałki Lewo/Prawo - kierowanie pojazdem Strzałka W Dół - hamulec Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ograj Anite, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Doskonała zabawa dla młodszych giercowników! Tworzymy własnego bałwanka. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Walcz z potworami w mrocznych sceneriach. Genialna bijatyka, wiele ciosów, kombinacji i piękna grafika. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - skok S - strzał D - miecz |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zrób porządek z potworami z świecie patyczaków! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - atak S - szybki atak C - szybka zmiana postaci (broni) |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Kolejna część serii Capoeira Fighter. Tutaj możecie podszkolić swoje umiejętności i wykonywanie kombosów do Capoeira Fighter 3 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Chodzona bijatyka zrobiona na podstawie kreskówki Danny Phantom. Tym razem dzielny heros musi powstrzymać szalonego ducha o imieniu Freakshow, który ukradł Rękawicę Rzeczywistości. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja = atak G = przemień się w fantoma |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomóż w wyborach i wyeliminuj przeciwnika! W grze możemy wcielić się w Donalta Muska albo Yaro Kwaczyńskiego, którzy walczą między sobą. Bohaterzy gry jednoznacznie symbolizują głównych autorów sceny politycznej w Polsce. Można grać na dwóch playerów. Wygrywa ten kto mocniej powali rywala. |