reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: kenzo814

Login: kenzo814
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 11.11.2008r.
Ost. logowanie: 15.02.2012, 14:53
Punkty: 12 185
Wiek
Status offline
Opis

czwartek, 01.01.2009r.

kenzo814 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Pokonaj przeszkody i przejedź trasę w jak najkrótszym czasie.
Sterowanie za pomocą strzałek.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wygraj EURO 2008 kim chcesz!
Możesz Polską ograć Niemców.
Sterowanie za pomocą myszki.
kenzo814 skomentował
Treść komentarza: W Pierwszej Serii 128.5 M A W drugiej Bardzo Daleki Skok 139M

środa, 31.12.2008r.

kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zagraj w air hokeja (cymbergaja) z małymi kaczuszkami.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Stwórz własnego zawodnika. Sprawdź czy nadajesz się do kadry i zobacz jak dużo karnych jesteś w stanie trafić. Sterowanie myszką.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zrób jak najwięcej wystrzałowych trików.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Gra typu Air Hockey potocznie zwana u nas Cymbergajem.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Strzel jak najwięcej widowiskowych rzutów wolnych. Weź pod uwagę siłę i kierunek wiatru.
Sterowanie za pomocą myszki.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Kolejna odmiana bilarda. Zdobądź jak najwięcej punktów i pochwal się swoim wynikiem. Sterowanie myszką.
kenzo814 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca.

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.
Polecamy: