reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: kasinda

Login: kasinda
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 08.08.2007r.
Ost. logowanie: 02.04.2008, 23:26
Punkty: 1 970
Wiek 29
Status offline
Opis Uwielbiam giercownię!!!

niedziela, 21.10.2007r.

kasinda zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Gra typu point'n'click. Pomóż księżniczce Nataszy dostać się do kryjówki Lubeka i pokonać jego armię robotów przy pomocy znalezionych przedmiotów.
kasinda zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Bardzo oryginalna gra, ustawiasz siłę, kąt i rzucasz kiełbasą wokół globu. Wniki prosimy podawać w komentarzach.
kasinda zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wyśmienita gra logiczna, rozwijająca wyobraźnie przestrzenną. Przemieszczaj klocki tak, aby doprowadzić czerwony klocek do wyjścia.
kasinda zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Długo oczekiwana 2 część gry, w której Twoim zadaniem jest dojść kulką do kwadracika. Z każdym levelem liczba przeszkód powiększa się. Ogromnym levelem jest to że lewele się nie powtażają. Dojdź jak najdalej! Wyniki prosimy podawać w komentarzach.
kasinda zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Przed Wami gra, w której należy pokolorować Super Mario.
kasinda skomentowała
Treść komentarza: fajne lubie mario daje 5
kasinda zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Obsłuż klientów, parkując ich samochód, przyjmując zamówienia i dostarczając jedzenie!
kasinda zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Wyszykuj dziewczynę tak, by wyglądała prześlicznie.

piątek, 19.10.2007r.

kasinda dodała
Opis gry: W tej grze obstawiasz w gonitwie wybranego przez siebie robaka. Twoim zadaniem jest wygranie wyścigu, za który otrzymujesz pieniądze.
kasinda zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Dietka Owocowa - to fajna gierka zręcznościowa w której naszym zadaniem jest ułożenie w jednej lini trzech lub większej ilości jednakowych owoców (4 lub 5). Możemy układać linie pionowe i poziome. Aby to zrobić zamieniamy owoc, którego nam brakuje do ułożenia linii z sąsiednim - klikamy myszką na owocu do zamiany (on się zaznacza) a nastepnie na jego sąsiedzie. Jeśli zamieniony owoc to jeden z brakujących wtedy stworzy się linia i zniknie a my zdobędziemy punkty, jeśli natomiast nie jest to owoc o który nam chodziło oba zaznaczone do zamiany owoce wrócą na swoje miejsca.

O tym ile owoców musimy ułożyć informuje nas wskaźnik na dole ekranu Time, który: - maleje jeśli nie wykonujemy żadnego ruchu; - rośnie jeśli ułożymy linię. Jeśli wskaźnik dojdzie do końca przejdziemy do następnego Levelu.

START - aby rozpocząć grę,
SCORE - liczba zdobytych punktów,
LEVEL - informuje Cię w którym jesteś poziomie,
Pause - zatrzymanie gry,
Sound On/Of - włącz/wyłącz dźwięk.

Powodzenia!
Polecamy: