reklama
Login: | karaska |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 05.12.2008r. |
Ost. logowanie: | 14.03.2018, 19:39 |
Punkty: | 838 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Eksploruj ulice, znajdź baseny i zbieraj rozrzucone pudełka. |
Opis gry: | Sprawdź, jaki koktajl owocowy będzie dla Ciebie dziś najlepszy! W grze musisz odpowiedzieć na serię pytań, aby dowiedzieć się jaki smak smak koktajlu jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni. |
Treść komentarza: | grałam już w gry z tej serii tylko że zamiast dziewczyny był facet a za to dam 3/5 |
Treść komentarza: | przeszłam całą 5/5 |
Treść komentarza: | tu jest 2 część: 7. Z młotkiem idziemy z powrotem do holu, ostatnie drzwi po prawej, używamy go na gwoździach, którymi przybite są deski, zdejmujemy deski. Ze stolika bierzemy stetoskop, na ścianach podpowiedź do sejfu, na sejfie, na dole w szafie, używamy stetoskopu, przekręcamy oba pierścienie aż usłyszymy klik, albo właściwie, aż zobaczymy napis, że go usłyszeliśmy, wklepujemy kod 23463, klikamy enter, z sejfu zabieramy kartkę z notatką. 8. Idziemy na górę, możemy kliknąć tylko drzwi nr 1 lub 2 (licząc od lewej), jak któreś klikniemy doznamy halucynacji, przejdźmy dwukrotnie przez któreś drzwi, na dole pojawi się wskazówka żeby szukać podpowiedzi, jest na szafkach na lewo od drzwi nr 1, czyli kolejno musimy przejść przez drzwi 1 2 1 1 2, kończą się halucynacje. 9. Wchodzimy do biura, pierwsze drzwi od prawej, z szuflady biurka bierzemy USB, czytamy kartkę spod USB, podłączamy kabel do komputera i USB (trzeba kliknąć na obudowie tak z tyłu trochę), włączamy komputer, hasło mamy z kartek, na jednej jest jakby tekst wiersza, na drugiej klucz jak go rozszyfrować, hasło: satan (małe litery). Przeglądamy wszystkie pliki, szczególnie z katalogu important maila i mapkę, z której wynika, że są podziemia. 10. Wychodzimy z biura i znów wpadamy w trans, klikamy czaszkę na podłodze, zgodnie z podpowiedziami z czarnej księgi i maila ustawiamy świece kolejno: czerwona na górze, fioletowa po lewej, pod fioletową zielona, na prawo od czerwonej czarna, niżej niebieska, na dole biała (w książce jest inaczej, bo chodzi o przywołanie starżnika, na dole notka, że jak zamienimy świece białą i czarną miejscami to przywołamy słabego ducha, a nam o to chodzi) sypiemy brązowy proszek (lubi trochę fioletowy, nienawidzi zielonego), dlatego sypiemy brązowy zielona ryba, niebieskie koło, czerwony trójkąt (z książki niby, ale mi te dziwne terminy nic nie mówią) Teraz klikamy zaklęcie na drugiej stronie w księdze, przychodzi duch dziewczynki, długa rozmowa, wynika z niej, że doktor ukrywa się w podziemiach, a duchom dostępu do niego broni jego osobisty strażnik demon, musimy go pokonać. 11. Wyrzuca nas na parter, teraz wracamy do biura z powrotem i bierzemy kamerę *** wcześniej tego nie zrobiłam, poszłam do łazienki, wróciłam i nie mogłam wziąć kamerki, ale polatałam po ośrodku, poklikałam, wróciłam do biura, znowu otworzyłam maila z katalogu important (chyba za każdym razem jak go otworzymy musimy odprawić czary po wyjściu z biura), wyszłam, powtórzyłam czary, znw byłam na dole i od razu weszłam na górę do biura i mogłam wziąć kamerę... a może musi minąć jakiś dłuższy czas... nie wiem? 12. Idziemy do łazienki (do holu i prosto), gasimy światło i używamy kamery, po prawej widać przez kamerę przejście, idziemy tam, w ciemności używamy latarki, gdzieś po prawej będzie dźwignia, włączamy światło i idziemy, otwieramy drzwi 13. po rozmowie z doktorem musimy walczyć z jego demonem strażnikiem, serca na górze to chyba nasza wytrzymałość, ogólnie chodzi o to aby klikać sylaby na dole wg tego co się pojawi wyżej, to na chwilę unieruchamia demona i zbieramy karteczki (takie białe kwadraciki, niektóre słabo widoczne), są na tej planszy, na której jesteśmy, ale też możemy iść w prawo i lewo, jak wszystkie znajdziemy, możemy wymówić zaklęcie, które zniszczy demona (jest ono na tej zniszczonej kartce, doktor je wydarł, dlatego musimy te kawałki pozbierać). KONIEC |
Treść komentarza: | gra naprawdę super 5/5 a to jest solucja: 1. Bierzemy metalowy pręt i walimy strażnika w łeb, kiedy chowa się za samochodem i jest odwrócony tyłem do nas. Zabiermay od niego zapalniczkę, latarkę i klucze. 2. Otwieramy kluczem bramę. Wchodzimy, idziemy w lewo, klikamy beczki i zabieramy wężyk. Teraz idziemy w prawo, klikamy wrak samochodu, zabieramy kanister, odkręcamy bak, w item łączymy wężyk z kanistrem i używamy na baku, mamy benzynę. 3. Wracamy na lewo, są tam małe drzwiczki, wchodzimy, po ciemku zabieramy nożyczki, są z prawej strony, klikamy na drzwi na wprost, są zawiązane liną, polewamy ją benzyną i podpalamy zapalniczką. Wchodzimy i klikamy generator, wkładamy tyle bezpieczników (?) aby napięcie było 20 (nie wiem gdzie jest podpowiedź do tego). Mamy światło, możemy zabrać baterię zza generatora. 4. Wracamy i wchodzimy do budynku. Klikamy na wprost za recepcją, zabieramy kartkę z białego urządzenia i kabel z biurka. Cofamy się. Na zegarze nad wejściem do holu jest zegar, wskazuje 1 w nocy (nie wiem czy to ma znaczenie, ja go zawsze klikałam). 5. Idziemy prosto do holu, wchodzimy w pierwsze drzwi po prawej, otwieramy prawe drzwiczki szafki i klikamy w szafce, pojawia się duch i znika, zabieramy czarną księgę, i kluczyki z drugiej od dołu półki (tej pomiędzy drzwiamy szafki). 6. Wracamy do pomieszczenia z generatorem, po prawej zaraz jak tylko wejdziemy, jest szafka, otwieramy ją kluczykami, mamy kawałek młotka, rączka do niego jest przy beczkach, przy których znaleźliśmy wężyk. Łączymy obie części. |
Treść komentarza: | zgadzam się mamito8 ta gra jest kompletne bezsensowna 1/5 |
Treść komentarza: | gierka fajna a kto pobije 3250? |
Treść komentarza: | 9,700 super 5/5 |
Treść komentarza: | 50 sekund troche słabo ale gra fajna 5/5 |