reklama
Login: | kamakoniara |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 01.08.2009r. |
Ost. logowanie: | 11.07.2010, 14:14 |
Punkty: | 97 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Układasz strzałki i pomagasz dojść krówką do celu. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wkręcająca zabawa logiczna, w której Twoim zadaniem jest ustawienie drogowskazów tak, aby wszystkie króliki przechodząc labirynt trafiły do wyjścia. Utrudnieniem jest zadanie ominięcia ufoli (często to ich należy skierować na jakąś drogę).. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wszystkie osoby muszą przedostać sie na drugą stronę rzeki, jednak tratwa może unieść tylko 2 osoby na raz.... - ojciec nie może zostać z żadną z córek podczas gdy nie ma matki - matka nie może zostać z żadnym z synów podczas gdy nie ma ojca - złodziej (w więziennym ubraniu) nie może zostać z nikim pod nieobecność policjanta - jedynie ojciec, matka i policjant potrafią sterować tratwa. Dasz rade ? :) |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Doskonała gra trenująca pamięć. Zapamiętaj drogę jaka przebył Twój przyjaciel i unikając niebezpieczeństw udaj się dokładnie tą samą. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Ciekawa gra logiczna, w której małym kurczakiem musimy pokonywać plansze w taki sposób, by każdą ze ścieżek przebyć tylko jeden raz. Nie można żadnej z nich ominąć ani przebyć dwukrotnie. Oczywiście z każdym poziomem łamigłówki są coraz trudniejsze, a czas biegnie nieubłaganie. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Naszym zadaniem jest usuwanie z planszy czerwonych obiektów i umieszczenie w wyznaczonych miejscach obiektów zielonych.. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wojna magów stała się rzeczywistością, gdy twój przełożony Arcy Mag Hieronim wraz z całą elitą dołączył do sił zła, walcząc u boku odwiecznego wroga, siejącego zniszczenie, cierpienie i śmierć, podbijając po kolei wszystkie królestwa. Jako że nie możesz być na to obojętny, postanowiłeś działać i jako mag, podjąłeś się obronie wpojonych tobie wartości. Tak więc wybierz się na wojnę i niszcz swoich byłych przyjaciół, ich fortyfikacje, osłabiając tym samym siły wroga, aż w końcu odniesiesz pożądane zwycięstwo. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Na bank pamiętacie takie hiciory jak The X Spot - odkrywanie zanaku X, Hoshi Saga, gdzie szukaliśmy gwiazdy lub Kagi Nochi Tobira czyli poszukiwania klucza! Te gry spędzały sen z oczu wszystkim giercownikom, tak będzie i teraz. Tym razem nasza uwaga musi skupić się na odnalezieniu i wskazaniu kursorem przycisku Play na planszy. Sterowanie za pomocą myszki. Gry utrzymane w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Gry utrzymane w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Hoshi Saga pomysłowa trylogia Button Hunt oraz The X Spot + wspaniały Me And The Key trylogia oraz seria ClickPlay |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Dziwaczni klienci, etniczne potrawy - restauracja z hamburgerami wyrusza w podróż po całym świecie! Instrukcja: Użyj myszki, aby poruszać się po kuchni, przygotowuj jedzenie, obsługuj swoich klientów najszybciej, jak tylko zdołasz, i zarabiaj pieniądze. Jeśli się pomylisz, wyrzuć danie do śmieci - ale pamiętaj, że to strata pieniędzy! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ile kończyn ma ryba? Czy to prawda, że wszystkie biedronki to wyłącznie samice? Z ilu sylab składa się wyraz "nauka"? Ile rzeczowników występuje w zdaniu "Kasia wzięła psa na spacer do parku"? Z kim spotkał się chrząszcz w Szczebrzeszynie w wierszu Jana Brzechwy? To przykładowe pytania jakie stawiane są uczniom w szkole podstawowej na poziomie piątej klasy. I z takimi pytaniami borykają się dorośli uczestnicy najnowszego programu "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", który bije rekordy popularności na całym świecie. Podstawowy program nauczania szkolnego jest dobrze znany wszystkim dorosłym" – nic bardziej mylnego! Gdy rozpoczyna się sprawdzian, większość z nich nie zna odpowiedzi. W czasie teleturnieju, dorosły uczestnik odpowiada na zadawane przez prowadzącego pytania. Gdy nie może sobie z nimi poradzić, wybiera jednego z obecnych dwunastolatków, który stara się pomóc w udzieleniu właściwej odpowiedzi. Każdy z zawodników powinien poprawnie odpowiedzieć na jedenaście pytań. Jeśli uczestnik nie potrafi tego zrobić lub doszedł do etapu, na którym chce zatrzymać wygraną do tej pory kwotę, musi powiedzieć jedno magiczne zdanie: "Nie jestem mądrzejszy od piątoklasisty”. Wielu dorosłym naprawdę trudno przechodzi to przez gardło! |