reklama
Login: | kakashijutsu |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.04.2008r. |
Ost. logowanie: | 14.04.2010, 19:09 |
Punkty: | 703 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis | ASG rulez! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zasiądź za kierownicą monster tracka i weź udział w ekstremalnych pokazach. Zgarnij kasę za skoki i odpicuj swoją furę, aby móc latać jeszcze dalej. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejna gra z serii wybierz broń i walcz. Sprawdź, czy i tym razem sobie poradzisz. Sterowanie podane w grze. |
Treść komentarza: | jaka nazwa SPERM rider XDDD ale gierka spoko 4 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Sprawdź czy potrawisz panować nad swoją chakrą! Wdrap się na drzewo za pomocą chakry, tak jak drużynę siódmą uczył Kakashi w (chakra forest) anime Naruto. Sterowanie: Klikaj w odpowiednim rytmie strzałki <=, => (lewo, prawo) by wdrapytać się na drzewo Strzałką w dół - zaznacz rekord wdrapania Strzałką w górę - dodaj chakry |
Treść komentarza: | heh zauważcie jaki odłos przy strale wydaje walder a jaki d eagle coś im się chyba pomieszało po odgłosy powinny by na odwrót |
Treść komentarza: | Fajna wracając do dzieci neo. co wam przeszkadza że ktoś napiszę np pierwszy albo czternasty. Może im to sprawia zaciesz : P dajcie spokój |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Rozpraw się z członkami gangu terroryzującymi okolice. Sterowanie: A;S;D lub Strzałki - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał Spacja - przeładowanie |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Transwestyta czy Kobieta? Odwieczna zagadka. Wśród zdjęć kryją się zarówno kobiety jak i prawie kobiety, a ty masz za zadanie wskazać kto jest kto. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Endless War powraca w trudniejszej wersji! Wcielamy się w komandosa i oczyszczamy mapy z przeciwników. Na planszy znajdziemy apteczki, regenerujące stan zdrowia oraz kamizelki naprawiające uszkodzenia pancerza. Do wyboru mamy 3 tryby gry: wojnę zimową, inwazję na Włochy i wojnę przyszłości. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - celownik LPM - strzał R - przeładowanie broni Od 1 do 4 - wybór broni Aby podnieść inną broń, wyrzucamy aktualnie posiadaną klawiszem G. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |