reklama
Login: | kacperoza10 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 22.02.2011r. |
Ost. logowanie: | 04.12.2011, 20:08 |
Punkty: | 475 |
Wiek | 33 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | fajne 5/5 @2001kuba002 do d* d*** |
Treść komentarza: | fajne ale łatwa |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu point&click. Sprawdź czy potrafisz myśleć jak prawdziwy wampir. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | odjazdowa i do ulu |
Treść komentarza: | c 700 ta gra ci się udała 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokaż wszystkim, kto jest prawdziwym królem niebezpiecznej jazdy i zostań mistrzem pokazów kaskaderskich. Sterowanie za pomocą strzałek oraz spacji. |
Treść komentarza: | 5/5 i do ulu |
Treść komentarza: | kopiuje żeby było wyżej 1. Domek 2. Drzewo 3. Zamek 4. Woda 5. Wieża 6. Kamienie 7. Kufer 8. Schody |
Treść komentarza: | wszystkie poziomy razem 1 plansza klikamy na te zarośla na tej zielonej marchewce i wylatuje z niej bateria i klikamy na ten kompas z porami roku i klikamy na baterię , potem na taką wystającą skałę i leci następna bateria też na nią klikamy i ona także wlatuje do tego kompasu i klikamy na kompas on się zamyka. Potem klikamy na kamień pod tym facetem i klikamy na kompas aż wskazówka będzie na wiośnie (kwiatek) i klikamy na taki mały kokon u dołu ekranu i klikamy jeszcze raz na kompas in klikamy na faceta a on rzuca kamieniem w inny kamień i zapalają się te zarośla które są koloru szarego i klikamy na wszystkie maliny, następnie dwa razy klikamy na kompas i potem klikamy na wszystkie języki a one przyklejają się do tych prętów i klikamy na faceta i KONIEC pierwszego poziomu 2 plansza klikamy na małego robaczka który się zapali następnie klikamy na tą roślinę pod którą jest ten robaczek i klikamy na odwłok komara następnie klikamy na te kulki koło nas i na tego robaka z kolcem na głowie i gdy ten robak zacznie jeść kwiatki klikamy na faceta on go przestraszy i czekamy to coś okrągłego napełni się wodą i klikamy na tego faceta on zeskakuje i klikamy coś takiego co jest za tym facetem i celujemy tym w górę i klikamy na tego robaczka co się pali i gdy spadnie ten kolec i oślepi oko klikamy na ten korzeń obok faceta ten korzeń się odsuwa a potem klikamy na nogi faceta i on idzie do wyjścia i KONIEC drugiego poziomu 3 plansza klikamy na faceta i on skacze na tego ślimaka potem klikamy na ślimaka i gdy on spadnie trzeba poczekać aż mrówka przyniesie kamień i klikamy na nietoperza i gdy otworzy się ten chwytak klikamy na kamień i te chwytaki łapią ten kamień (za pierwszym razem marze nie wyjść więc trzeba robić to dużo razy) i on ten kamień da żabie żaba go wypluje na nietoperza wtedy klikamy na faceta i on skacze tam gdzie leży nietoperz i potem nietoperz go złapie i gdy nas złapie klikamy na stalaktyt na którym buł nietoperz i KONIEC trzeciego poziomu. 4 plansza klikamy na ciasto które niesie ta mrówka i z tego ciasta posypały się okruszki klikamy ta niezapaloną pochodnie i klikamy na zapaloną pochodnie i potem na ten największy bąbel i na tę mrówkę nad nami klikamy na głowę mrówki i na włócznię on zakłada głowę i bierze włócznie klikamy na faceta i na ten okruszek pod nami i ta mrówka go przepuszcza i potem klikamy na tą na to coś okrągłego (to co pisałem na drugiej planszy) i klikamy na tego robaczka cztery razy potem klikamy na to coś okrągłego potem na faceta i KONIEC gry. |
Treść komentarza: | kopiuje żeby było wyżej patyk,poduszke,sznurek,i wiadro z farbą sznurek położyć na ziemi przed sobą kliknąć na zbira i wtedy ryczerz rzuci w niego farbą i poduszką a ten drugi jak będzie do ciebie biegł to rycerz rozprawi się z nim przy pomocy sznurka.3 wziąć duży kawał drewna który leży koło ciebie i duży kamień też koło ciebie i kliknij międzi te małe kamienie przy moście wtedy ryczerz postawi tam ten kamień a wtedy trzeba użyć kawałka drewna do przeskoczenia nad murem.4 trzeba usunąć wszystkie przeszkody z drogi rycerza którymi są :siano kamień i wystająca belka ale trzeba to robić szybko bo rycerz nadjeżdża i jak nie usuniemy to spadnie.5 trzeba wziąć z miejsca w którym stoimy kawałek drewna kamień i czerwonego pomidora rycerz kładzie kamień żeby podtrzymać drewno i kładzie drewno uwaga nie klikać na żabę! najpierw trzeba wziąć jeszcze 2 czerwone pomidory i wtedy na żabe i on ją nakarmi a one pęknie.6 ostatnia runda trzeba taką motyke przed tobą a później za tobą jest tarcza stoi ona pod sierpem bierzemy ją klikamy na księżniczkę a bohater odbija tarczą zaklęcia maga później on wpadnie na motyke i motyka go ogłuszy i wygraliśmy życzę miłego grania! |