reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: jasia

Login: jasia
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 11.08.2007r.
Ost. logowanie: 10.04.2021, 17:55
Punkty: 1 388
Wiek
Status offline
Opis

czwartek, 19.02.2009r.

jasia skomentowała
Treść komentarza: jak mamy już klucz do drzwi wyjsciowych, to mozemy wrocić do skrzyni z przyciskami, zamknąć ją i tym razem wcisnąć przycisk 1,3 i 5. Gdy otworzymy skrzynię dodtaniemy zlotą monetę. Idziemy do regału klikamy na kulę i mamy ciastko, które zjadamy. Dopiero teraz do wyjścia.
jasia skomentowała
Treść komentarza: aeterna, czwarty kolor znajdziesz w górnej szufladzie komody. Widok z boku, szuflade należy otworzyć 7 razy i pojawi się kartka z podpowiedzią. Syntaboss, trochę cierpliwości i się uda. Pozdrawiam
jasia zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
jasia skomentowała
Treść komentarza: trudna gra, nie moglam znależć statniego żetonu, a był w książce... w samej książce są dwie podpowiedzi - na drugiej stronie i przy zgaszonym swietle na stronie ze znakiem zapytania. daje 5
jasia zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Wielkiej ucieczki ciąg dalszy. Tym razem musimy wydostać się z sypialni. Jak zawsze twórcy serii zaskakują niebanalnymi zagadkami.

Gra opracowana pod nadzorem naszego rodaka Mateusza Skutnika.
jasia zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: Wydostań się z pomieszczenia ze pomocą znalezionych przedmiotów.
jasia zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Musisz wydostać się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
jasia skomentowała
Treść komentarza: przed wyjsciem z pokoju mozna wziąćś jeszcze złota monetę... na tablicy , gdzie są literki mozna wpisać haslo - z zegara... jedna wskazówka wskazuje 5 czyli five, druga 10 , czyli ten - wpisujemy razem, naciskamy push i mamy zlota monetę. Dopiero wtedy wychodzimy przez zielone drzwi
jasia skomentowała
Treść komentarza: podpowiedzi typu 240= 3 , 30=7 itd to podpowiedzi do zegara. 30 stopni=7 60 stopni=6 itd.wskazowka na ścianie strzałka i 0 , to początek liczenia katów , czyli od godz. 12. tak więc na miejscu godziny 1 wstawiasz 7 na miejscu godziny 2 - wstawiasz 6 itd, jak już ustawisz odpowiednie cyfry przyciskasz push i za zegarem jest magnes
jasia skomentowała
Treść komentarza: do klamerek wkladamy wykałaczki, do tego talerze. Jak mamy sklejone butelki dodajemy do tego "podwozie" z talerzy, dalej sznurek i magnes. To autko do otworu w scianie i wyciągamy klucz
Gracze online (1):
Polecamy: