reklama
Login: | jaret |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 29.04.2009r. |
Ost. logowanie: | 03.11.2009, 13:09 |
Punkty: | 59 |
Wiek | 46 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | Kod wynika ze sprzętu do kąpieli znalezionego w łazience... też sie tego nie domyśliłem . Towel + soap + Body wash. Cennik tych sprzętów jest na tablicy. |
Treść komentarza: | OK. Po kolei. Klikamy na obraz z twarzami. Jedne oczka są zamknięte... Klikamy na nie i otwieramy zapadkę poniżej. Wyciągamy klucz, który pasuje do jednej z szafek. 2. Z szafki wyciągamy wkrętak i kombinerki. Wkrętak zda egzamin, kiedy odwrócimy się w pokoju i nad drzwiami zauważymy zakręconą na śruby klapę z bezpiecznikami... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Drugi epizod gry w której musimy rozwiązać tajemniczą zagadkę. Przy czym nie możemy dać się złapać cieniowi. |
Treść komentarza: | 8. Drugi klucz przykładamy do górnej części mechanizmu i również przekręcamy. 9. Naciskamy przycisk w maszynie szyfrującej i otrzymujemy informację od innego agenta, żeby udać się do biblioteki... Koniec epizodu 2 |
Treść komentarza: | No dobra, spróbuję Epizod 2: Wchodzimy do pensjonatu. Podchodzimy do recepcjonisty i rozmawiamy. Wynajmujemy pokój nr 14 (zabieramy klucz). 2. Wchodzimy na pięterko i otwieramy kluczem drzwi do pokoju nr 14. Wertujemy Biblię i zabieramy kartkę z kodem. 3. Podnosimy słuchawkę i odstawiamy ją na stolik. Wykręcamy numer kodu i otwieramy szafę. Pojawia się przejście do 13. Wchodzimy. 4. Z lewej szuflady zabieramy klucz do "zegara". 5. Z pudła na podłodze zabieramy klucz. 6. Na maszynie kodującej wrzucamy "nick" Kary (z któregoś z dokumentów). 7. Klucz do "zegara" podłączamy do mechanizmu przy wyjściu z pokoju 13. Przekręcamy... i tu na razie stoję |
Treść komentarza: | Do ruchomymost: numer skrzynki jest zapisany w podpisie pod listem, który otrzymujesz zdaje się od tego gościa na dworcu... tego z gazetą. Podpis to CII... czyli 102. Do pokoju numer 13 można się dostać z 14. Otwierasz szafę. Odkładasz słuchawkę i wbijasz numer z szyfru, który też skądś dostajesz (sorki, zapomniałem skąd. Zdaje się, że znajdował się w skrzynce 102). Pozdrawiam |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Trzecia część gry Trapped Part. Jest kilka spraw o których musisz wiedzieć... |
Treść komentarza: | 3... szkoda, że nie ma tłumaczenia. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Odkryj tajemnice Stonehenge. |
Treść komentarza: | Daję 4. Trzeba się jednak wielu kwestii domyślić. Nie wynikają one z samej logiki gry. Jak pokonać potwora? Po "rozpłynięciu się" babki z diademem bierzemy szybko naszyjnik, który jej wypadł. Staramy się złapać lewe ramię, prawe ramię oraz oczy (głowę potwora). Potwór ginie. Powodzenia. |