reklama
Login: | j3t |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 14.04.2011r. |
Ost. logowanie: | 25.10.2022, 21:47 |
Punkty: | 1 990 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Szalona bijatyka, w której ścierają się najpopularniejsze postacie z gier Nintendo. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź jak u Ciebie z celnością oraz czy byłbyś dobrym łucznikiem! Strzel z łuku i traf w jabłko z każdej odległości! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Fairy Tail wraca ponownie. We udział w widowiskowym turnieju sztuk walki i pokaż kto jest mistrzem! Sterowanie podane w grze. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga odsłona Raft Wars, gry w stylu wormsów. Akcja toczy się w parku wodnym, pokonaj napotkanych po drodze przeciwników i odzyskaj skarb. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Nowa odsłona Dragon Ball Fighting z nowymi postaciami oraz planszami i wiele więcej. Wybierz swoją ulubioną postać z kreskówki i spróbuj pokonać swoich przeciwników. Do wyboru postacie z anime "Dragon Ball"! Dragon Ball Fighting osiągnął swoją ostateczną epopeję, zacznijmy grę, aby pokonać diabła! Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się J - atak K - skok, klawisz L - budowanie siły U;I;O - ataki specjalne Instrukcje: Gracz 1: AD = poruszanie się J = atak K = skok L = siła rezerwowych, UIO = skill. Kombinacja: AA / DD zryw =, S + A + J = Qigong, DD + J / AA + J = zryw Qigong. Gracz 2 :: ← → = ruch, atak = 1, 2 = skok, 3 = siła rezerwowych, 4,5,6 umiejętności =. Kombinacja: → → / ← ← = zryw, ↓ → +1 = Qigong, → → +1 / ← ← +1 = zryw |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Bardzo ciekawa gra logiczna. Twoim zadaniem jest tak kombinować, by wystrzelić piłkę baseballową w taki sposób, że znajdująca się planszy butelka piwa, a dokładnie jej zawartość dotarła przez lejek do Ragemana. W grze istnieje możliwość zrobienia własnych poziomów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zmierz się w rzutach karnych na turnieju Euro 2012 i doprowadź swoją drużynę do mistrzostwa. Daj pokaz swoich umiejętności strzeleckich oraz parad bramkarskich! Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Jak dobrze znasz kluby piłkarskie z europy? Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |