reklama
Login: | imarcin |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 06.10.2007r. |
Ost. logowanie: | 21.04.2021, 18:18 |
Punkty: | 3 727 |
Wiek | 39 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Pracujemy jako nauczycielka plastyki w szkole. Musimy uczyć dzieci rysunku, pomagać im i robić wszystko by były one zadowolone. Sterowanie myszką. Podaję instrukcję: Każde dziecko przesuwamy kursorem pod samo płótno. Kiedy dziecko czegoś chce, jego prośba pojawia się w chmurce. Np. chce pędzel, to podchodzimy do biurka, bierzemy pędzel i podajemy je dziecku. Pamiętajmy o nalewaniu farby zielonej i czerwonej. Gdy nasz uczeń skończy malować, bierzemy rysunek, wieszamy go na wieszaku zielonym bądź czerwonym w zależności od tego, w jakim kolorze był dany rysunek (za to dostajemy więcej punktów.) W lewej stronie klasy pojawiają się różne wzmacniacze dla nas (banan, napój) oraz rolki - szybko się poruszamy dzięki nim, więc je bierzmy jak tylko się pojawią. Aha! Uważajmy na serduszka dzieci: im ich mniej, tym gorzej. W razie gdy uczeń ma tych serduszek bardzo mało, bierzemy serce z biurka na dole i podajemy je dziecku :) |
Treść komentarza: | ciekawa gierka tylko po pewnym czasie sie nudzi daje 4 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Dziewczyna szykuje się na party, gdzie jest umówiona ze znajomymi. Stoi jednak przed poważnym problemem bo nie wie, w jakie ubrania ma się ubrać i jak się uczesać. Może Ty jej coś doradzisz. |
Treść komentarza: | jak dla mnie dno i daje 1 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest utworzenie super zjeżdzalni dla przyjaciół. Zjeżdzalnie tworzymy poprzez klikanie na wybrane elementy. Na zakończenie możemy obejżeć owoc naszej pracy w akcji. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Osłaniamy się tarczą przed pociskami. Zbieramy bonusy. Sterowanie myszką. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Rozmaż Hillary Clinton |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Jesteś szewcem i obniżasz stopień bucika. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W samolocie pilnuje Cię nauczycielka. Gdy nie patrzy maluj paznokcie itd. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Spróbuj złamać czteroelementowy kod w 10 próbach lub jeszcze szybciej. Zasady: Biała kropka = właściwy kolor na właściwym miejscu Niebieska kropka = właściwy kolor na niewłaściwym miejscu Używaj myszki w tej grze. |