reklama
Login: | hooper |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 18.11.2008r. |
Ost. logowanie: | 19.05.2013, 09:29 |
Punkty: | 1 203 |
Wiek | |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra typu escape. Należy zebrać 5 kluczy, które pozwolą nam wyjść z domu wariatów... |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Gra typu escape czyli ucieknij z pokoju. |
Treść komentarza: | dziwna jakaś 2 na zachęte |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Bardzo fajna gra typu "Escape", wiele zagadek do rozgryzienia. |
Treść komentarza: | udało się, uff, niezła ale dla cierpliwych...ciekawe zakończenie no piateczka |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Japońska gra typu Escape - wydostań się z pokoju. |
Treść komentarza: | ciężko sie steruje (ja tez nie moge zadzwonić) no i ten chiński...2 |
Treść komentarza: | nie wiem gdzie wpisać to nutowe hasło no i stoję...maszyna na dole jakby nie działa, nie umiem jej podłączyć ehh... |
Treść komentarza: | 6:05 sympatyczne, nie szło mi z zegarkiem mimo ustawienia godziny, dobrze ze ktos napisał o kluczu bo bym utknęła |
Treść komentarza: | 7 plansza:szukamy 6 sybboli po pokojach i wpisujemy je na tablicy obok portalu, klik przycisk pod tablica, klik portal;8 plansza (hasło:flinta)sepsuta tablica, nad portalem wyswietlacz uruchamiany dźwignia pod portalem, symbole wyświetlane odwzorowuja pozycje światełek które zapalą sie po zamknięciu odpowiednich zasuw, potem tylko pokrętło nad zepsuta tablicą i klik portal plansza9 : pod portalem monitor w którym ustawiamy namiary na każdy z 4 pozostałych punktów np 1;-2, pociagamy dźwignię idziemy do pokoju 1;-2, znów dźwignie,po ustawieniu wszystkich klik portal; plansza 10 (anelka) 6 kolorów na dole 6 liter na górze, ustawiamy tak by kolory z dołu zgadzały się z literami na górze- b- black o - orange...klik portal ; plansza 11(botwinka): ustawiamy kropki w tablicy po lewej tak jak sa w tej po prawej a potem pokrętło pod portalem i klik portal; plansza 12 listek zanosimy do pokoju -12;9. dziękuje, koniec |