reklama
Login: | hohel90 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 16.04.2007r. |
Ost. logowanie: | 12.11.2007, 17:42 |
Punkty: | 710 |
Wiek | 34 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Ograj Anite, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Znajdź rozwiązanie. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Nowa odsłona doskonałej gry logicznej. Kostka 3D, w której musimy (klikając w pojedynczy kolor) połączyć ze sobą kwadraty o tym samym kolorze. Połączone kolory nie mogą się przecinać. Z początku gra wydaje się prosta, ale po kilku poziomach musimy troche pomyśleć. |
Treść komentarza: | szkoda że krótka55555 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Świetna gierka logiczno-zręcznościowa - chodzi w niej o to żeby ułożyć ze spadających elementów obrazek który jest narysowany. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Stzrel przeciwnikowi jak najwięcej bramek! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się S - strzał |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wybierz opcje w odpowiedniej kolejności, aby wyspa rozwineła się jak najlepiej. |
Treść komentarza: | łatwe i nudne |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jak długo utrzymasz równowagę na jednej ręce? Sterowanie strzałkami. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Musisz myszką klikać w 6-kąty tak żeby Spider Man przebył na pajęczynie całą drogę |