reklama
Login: | hektor7 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 12.11.2010r. |
Ost. logowanie: | 16.03.2011, 19:38 |
Punkty: | 766 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Ciekawie rozwiązana strzelanka, w której eliminować będziesz kolorowe kwadraty. Istnieje możliwość gry w dwie osoby. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Strzałki - kierunek strzału |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pomaluj czadowo piłkę baseballową! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wyścigi przez płotki. Sterowanie za pomocą klawisza Z. Wciskaj Z żeby przyspieszać ale nie za szybko, raczej rytmicznie. Przytrzymaj Z aż pasek się napełni, żeby skoczyć |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Budzisz się rano, jesz śniadanie i idziesz do szkoły. Okazuje się, ze to kolejny dzień testów w szkole, a Ty jesteś całkowicie nieprzygotowany i w ostateczności, musisz zrobić to, co zrobiłby (prawie) każdy uczeń - oszukiwać! Weź do ręki papier, rzuć go w kogoś prosząc o odpowiedź na pytania. Oczywiście trzeba robić wszystko bez wiedzy nauczyciela. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała, ręcznie rysowana strzelanka, rozgrywająca się w szkolnym notesie. Zasiądź za sterami myśliwca i staw czoło flocie powietrznej przeciwnika oraz wojskom naziemnym. Zarobione w walkach fundusze inwestuj w ulepszenia. Sterowanie: Myszka - poruszanie się LPM - strzał Spacja - bomba A - autifire |
Treść komentarza: | spoko 5/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | W tej unikalnej układance chodzi po prostu o to, by za pomocą myszki przenieść czerwoną linię do wyjścia, manipulując i pomagając sobie liniami o innych kolorach. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż Piorunowi uratować Penny! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się X - skok Z - atak |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zakończ działania szalonego naukowca. |