reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: hala

Login: hala
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 08.11.2007r.
Ost. logowanie: 04.04.2012, 20:46
Punkty: 2 065
Wiek 52
Status offline
Opis

czwartek, 14.02.2008r.

hala skomentowała
Treść komentarza: wkładamy niebieski czip i wpisujemy kod (mój to 3+20+126+026+164 =339.).. a wiec tak liczby bierzesz z kabla usb (->), czerwonej karty (wkladajac do palma), kolejny jest nad lozkiem (nalezy walnac mlotkiem nad metalowym oparciem), trzeci na biurku, ostatni ze srebrnego kluczyka ... sumujemy i nie naciskamy tego guzika bo to resetuje . wychodzimy
hala skomentowała
Treść komentarza: 1. zbieramy palma i kabel, kartka za lozkiem, kartka ze sruby, kartka spod lozka, mamy kod do szawki z bezpiecznikami, z poleczki pod blatem biurka czerwony bezpiecznik, otwieramy szawke z bezp. bierzemy klucz do pierwszej szuflady, bierzemy mlotek rozbijamy lustro , bierzemy obcegi odkrecamy srube kratki wentylacji, otwieramy druga szuflade, bierzemy zielony bezpiecznik, kombinerkami z notesu wyciagamy drucik, i pod biurkiem wyskrobujemy czerwona karte,zabieramy niebieski bezpiecznik, idziemy do skrzynki z bezp. wkladamy nieb, zol,czer,ziel, panel obok drzwi robi sie dostepnu podlaczamy palma

poniedziałek, 04.02.2008r.

hala skomentowała
Treść komentarza: Na regale są zielone swiatelka- zapamiętujemy pola które się NIE Świeca i klikami w te miejsca, następnie znowu zapamiętujemy pola które się NIE świeca i znów klikamy w odpowiednie pola- wtedy wszystkie pola będą świecić. trzeba to zrobić chyba dopiero po ulozeniu sześcianów- teraz naciskamy dźwignie na regale; regal przesuwa się i za pomocą malego klucza otwieramy drzwi. stamtąd bierzemy lewarek; lewarkiem podnosimy regal i zabieramy drabinę. następnie klikamy na obraz z zamkiem i karzelkowi zabieramy miecz, z polki bierzemy gruba ksiazke o historii i nakładamy miecz na ksiazke- wyciągamy dynamit; znowu otwieramy drzwi za regalem i stawiamy drabinę po lewej stronie pod klapa, stawiamy i podpalamy zapalniczka dynamit. Klikamy na dziure i koniec
hala skomentowała
Treść komentarza: 17 jest koło biurka; 18- wykorzystujemy tube od gramofonu i aparat fotograficzny z biurka: idziemy do drzwi i patrzymy przez dziurke od klucza, po jakims czasie idzie sobie pewna dama, trzeba mowic do niej przez tube i oslepic ja aparatem, upuszcza wtedy torebke i karteczki, ale karteczki mozemy wizac dopiero, gdy ja oslepimy, karteczki zbieramy i na zblizeniu sklejamy klejem. wszystkie szesciany umieszczamy w "sejfie"- trzeba przeciac nozyczkami sznurek od obrazu nad gramofonem i otworzyc to cos- tam wklada sie wszystkie kostki. kostki trzeba ulozyc w ciag cyfr- za kazdym razem inny- zgodnie z alfabetem esperanto, ktory znajdziecie w jednej z ksiazek- ciag cyfr trzeba zapamietac, bo sie pozniej przyda- moj wygladal tak: tri kva nastepna linijka r kvar d nastepna linijka u ses du czyli 3 4 4 2 6 2;
hala skomentowała
Treść komentarza: 10 na obrotowym krzesle przy biurku; 11 i 12 otwieramy szafke w biurku i wyciagamy rolki papieru- jedna kostka jest za papierami a druga w nich( trzeba zabrac te rolki papieru i na zblizeniu przewrocic jedna z nich- za nia jest szescian); 13 i 14 przy pomocy klucza otwieramy skrytke w suficie- stamtad spadaja dwie kostki- jedna spada za szafke z szufladami( z lewej strony) a druga kolo kanapy za butelke po winie;15 i 16 stojace taborety przesuwamy w lewa strone- oba- i przy pomocy łomu otwieramy kratke wentylacyjna na scianie;
hala skomentowała
Treść komentarza: 1 szescian jest w pudelku od herbaty na stoliku- trzeba rozciac pudelko nozyczkami, ktore sa w kanapie; 2 jest z lewej strony kanapy;3 w ostatniej doniczce na parapecie- trzeba tak dlugo na nia klikac az doniczka spadnie;4 pod kwiatkiem ktory stoi na stoliczku; 5 w tubie gramofonu- trzeba ja zabrac i na zblizeniu klikac az wypadnie szescian; 6 i 7 w podstawie gramofonu- srubokretem odkrecamy blaszke z przodu, otwieramy kluczem spod dywanika( lewy gorny rog dywanika) - otworzy sie boczna scianka i stamtad bierzemy 2 szesciany i kluczyk; 8 w krysztalowej kuli stojacej na szafce- trzeba ja zabrac i na zblizeniu rozbic mlotkiem;9 w czapce ktora lezy na półce- trzeba tak dlugo klikac az wypadnie z czapki;
hala skomentowała
Treść komentarza: nie mogę otworzyć tej skrzynki ze stołu, klikam na nią spinaczem i nic? Miksturę włożyłam do szpary w ścianie.

czwartek, 31.01.2008r.

hala skomentowała
Treść komentarza: Otworzyłam szafke ale telefon nie działa ,a przy zgaszonym świetle w notatniku
coś jest napisane odrędznie nic z tego nie wiem. Został mi śrubokręt latarka i taśma klejąca i stoje

poniedziałek, 28.01.2008r.

hala skomentowała
Treść komentarza: mam ołówek , książkę z oderwaną kartka, medal albo pieniądz, zegar (13:42) i niebieski krążek. nie mam pojęcia jaki wpisać kod do komputera
hala zagłosowała
Ocena
(5)
Opis gry: Gra typu escape. Wydostań się z pomieszczenia za pomocą znalezionych przedmiotów.
Gracze online (5):
Polecamy: