reklama
Login: | gosia89 |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 07.08.2008r. |
Ost. logowanie: | 30.01.2021, 08:26 |
Punkty: | 1 243 |
Wiek | 35 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Wspaniałe połączenie gry logicznej ze zręcznościowo-przygodową. Pewnego dnia grupa niedźwiedzi polarnych napadła na osadę pingwinów i porwała kilkoro z nich. Twoim zadaniem jest dać wrednym misiom nauczkę i uwolnić przyjaciół. Gra dzieli się na 3 etapy: 1). Mapa ukazana w formie planszy - po prostu zatwierdzamy kolejne pola (lewele), po których się poruszamy. 2). Katapultowanie pingwinów - trzeba je wystrzelić w przygotowany tor powietrzny pamiętając, że im więcej ich nakierujemy tym więcej będziemy mieli szans na walkę z niedźwiedziami. 3) Walka - należy przycelować tak lecącym pingwinem, by pokonać jak najwięcej misiów. Co jakiś czas mamy możliwość wybrania broni specjalnej czyli tzw. wyszkolonych pingwinów. Sterowanie: Lewy Przycisk Myszy lub Spacja - klawisz akcji |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Znajdź wyjście z niebieskiego mieszkania, które skrywa w sobie pewną tajemnicę. Posługuj się zebranymi rzeczami. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Dyna Miner to kolejny już, choć trzeba przyznać ciekawy, klon gry pt. Dyna Blaster. Wcielamy się w postać starego górnika, poszukiwacza złota. Posługując się trzema rodzajami dynamitów musimy przedostać się do wyjścia z tunelu w odpowiednim czasie. Dynamity różnią się od siebie zasięgiem rażenia - czerwony wybucha na krzyż, zielony na wspak, zaś niebieski razi wszystko dookoła siebie. Po drodze zbieramy bryłki złota o różnej wielkości. Instrukcja: Postacią sterujemy za pomocą strzałek, dynamity podkładamy wciskając spację. Rodzaje dynamitów wybieramy wciskając klawisz odpowiadający danemu ładunkowi (1 - czerwony, 2 - niebieskie, 3 - zielony). |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przestawiaj liczby tak, aby ułożyć je w kolejności wykonując przy tym jak najmniejszą ilość ruchów. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Jednoręki bandyta. Kasę można wykorzystać....;) |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ograj Amy, a czeka Cię nagroda! Gra w karty w popularnego Black Jacka. Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21. Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł). Punktacja kart w blackjacku : Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd). 10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów. As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza. Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości: Dobrać kartę (hit). Nie dobierać kart (pass). Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę. Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu. Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie). Przykład gry w blackjacka. Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w prehistorycznej olimpiadzie i wybij czaszkę jak najdalej. Masz do wyboru dwie postacie - siłacza lub szamana. Sterowanie za pomocą myszki. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Świetna gra ćwicząca pamięć. Wciel się w bibliotekarkę i zapamiętaj ułożenie książek, a następnie podaj wybraną przez klienta. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Zgadnij czy pokazana pozycja wywodzi się z filozoficznej Jogi czy Kamasutry. Joga - jeden z sześciu ortodoksyjnych (tzn. uznających autorytet Wed) systemów filozofii indyjskiej. Pewne odpowiednie zaawansowane ćwiczenia jogiczne stosuje się również w buddyzmie w praktykach tantr oraz Dzogczen w celu rozwoju duchowego, np. dla rozpoznania natury rzeczywistości. Joga była traktowana jako sposób na zachowanie harmonii duszy i ciała, higieny ciała oraz dobrej kondycji psychofizycznej. Joga, albo Samkhja Joga, jest jednym z najważniejszych systemów filozofii indyjskiej. Kamasutra, Kama Sutra, Kama - traktat indyjski w sanskrycie na temat seksualności i zachowań seksualnych. Kamasutra uważana jest za jeden z najobszerniejszych zbiorów pozycji seksualnych, opisujący szereg umiejętności, szczególnie kobiecych (około sześćdziesięciu), różne typy związków seksualnych, sposoby i odmiany pieszczot, klasyfikując zachowania ludzkie w odniesieniu do natury |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wejdź do starożytnej piramidy i omijając pułapki przechodź przez następne etapy, wykonując zadania oraz rozwiązując zagadki. Zbieraj czaszki, klejnoty, monety i amunicję, która może Ci się przydać. |