reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: gorjusz

Login: gorjusz
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 10.07.2012r.
Ost. logowanie: 30.12.2012, 10:18
Punkty: 197
Wiek 29
Status offline
Opis

piątek, 02.11.2012r.

gorjusz skomentował
Treść komentarza: POKOJE BĘDE NUMEROWAŁ OD LEWEJ STRONY:
1. Wejdź do pokoju nr.2 i zobacz na śrubki z tej metalowej płyty i zapamietaj jak wygladają.
2. Idź do pokoju nr. 4 i ustaw wskaźniki tak jak wyglądały śrubki. (wg skazówek zegara to by było tak: pierwszy z góry na godzinę 11, drugi na 7, pierwszy z dołu na 9 a ostatni na 4. 3.Weź baterie z sejfu i idź do pokoju nr.3. 4.Kliknij na czarną ramkę zegara z prawej strony i otwórz klapkę następnie włóź baterie oraz zamknij klapkę, jest teraz godz. 17:45:10. 5.Idź do pokoju nr. 2 i ustaw wskaźniki tak jak była godzina: 1wskaźnik to godzina drugi to sekundy a trzeci minuty. 6.Weź śrubokręt i odkręć śróbki z metalowej płyty oraz weź gazete. 7. Idź do pokoju nr. 1 i włóź gazetę pod drzwi orazśrubokręt włóż w dziórkę od klucza. 8 Wyjmij gazetę i weź klucz. 9.Idź do pokoju nr 4 i naciśnij na prawą część sejfu i włóż do skrytki klucz. 10.Wyjmij nowy klucz i idź otworzyc drzwi w pokoju nr.1 oraz wyjdź z domu.
gorjusz skomentował
Treść komentarza: Napiszę Wam jak przejść tą grę. Jak ktoś chce sam próbować to niech nie czyta mojego komentarza.

1.Najpierw idziemy w lewo.
2.Zabieramy kość i butelkę.
3.Wchodzimy do pokoju z napisem "keep out"
4.Zabieramy wiatrak i ciężarek.
5.Wracamy do pomieszczenia pierwszego i idziemy w prawo.
5.Idziemy do przodu w lewym wejściu.
6.Zabieramy wiadro i kabel.
7. Cofamy się i wchodzimy do górnego prawego wejścia.
8.Podłączamy kabel do tego czerwonego kabla i kość do urwanej rączki i ciągniemy za dźwignię.
9.Idziemy do przodu i zabieramy klucz oraz widelec.
10.Wracamy do pokoju nr 3 i idziemy w prawo.
11.Odsłaniamy obraz i idziemy do przodu lewym wejściem.
12.Zabieramy nóż i idziemy do przodu.
13.Wiatrakiem odkurzamy proszek dookoła dyni i pokazują nam się trzy kolory.
14.Cofamy się do pierwszego pokoju i nożem przecinamy line koło szkieletu a wodą gasimy ognisko.
15.Zabieramy klucz który dostaliśmy z ogniska i idziemy do pokoju z napisem "keep out"
16.Widelcem grzebiemy w mysiej norze i wyjmujemy z tamtąd kartkę.
17.Idziemy do pokoju gdzie zdejmowaliśmy obraz wampira i wchodzimy do prozdu w prawym wejściu.
18. Na kartce mamy napisane jakie nuty trzeba wcisnąć: są to (od lewej) czwarta nuta, dwa razy druga nuta i raz pierwsza.
19.Wchodzimy do przodu i wieszamy wiadro na haku oraz wkładamy do niego ciężarek.
20.Zabieramy klucz i wchodzimy do pokoju ze zdjętym obrazem.
21.Wkładamy wszystkie klucze i ustawiamy kolory lampek pod nimi tak jak były kolory koło dyniod lewej) pomarańczowy, zielony, czerwony
22.zabieramy klucz, który był w środku i idziemy do pierwszego pomieszczenia.
23.Wkładamy klucz do kłudki i wychodzimy z domu.

wtorek, 10.07.2012r.

gorjusz skomentował
Treść komentarza: troche latwa i krotka 4/5
gorjusz zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: HICIOR! Używając teleportów należy dostać się do wyjścia każdej z plansz.

poniedziałek, 09.07.2012r.

gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Wybierz i ubierz wybraną postać z anime K-ON.
gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: HICIOR! Zabawa typu point&click. Nie ma silniejsze siły niż miłość ... nawet cyklopa! Pewnego ranka Pan Cyklop odkrywa, że ​​Pani Cyklopowa została porwana przez złego króla (dowódcę piechoty). Teraz Twoim zadaniem jest pomóc Cyklopowi wyśledzić jego ukochaną żonę i uwolnić ją od złych żołnierzy!
Sterowanie za pomocą myszki.
gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: W każdym z poziomów rozstaw bomby tak, aby zlikwidować wszystkich piratów z platform. Uważaj na stróżów prawa.
Sterowanie za pomocą myszki.
gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Celem gry jest usuwać tak różne elementy, aby złe nosorożce spadły, a dobre hipopotamy zostały na planszy. Gra posiada możliwość tworzenia własnych poziomów.
gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Twoim zadaniem jest doprowadzić stado kropelek do celu oznaczonego gwiazdką.
gorjusz zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Pomóż robotowi Stuckfain'owi w drodze do wyjścia.
Polecamy: