reklama
Login: | freeboy |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 05.12.2009r. |
Ost. logowanie: | 28.12.2009, 09:04 |
Punkty: | 179 |
Wiek | 27 |
Status | offline |
Opis | !!! free BOY !!! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Mamy do dyspozycji wiele urządzeń i musimy rozmieścić je na planszy w taki sposób, aby "przetransportować" zasilanie do wyznaczonego punktu. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Bardzo ciekawa zabawa logiczna. Naszym zadaniem jest umieszczenie kolorowych kul w odpowiednich (kolorem) wazach. Sterowanie za pomocą myszki. Spacja - restart Kolejna, równie dobra odsłona zabawy w Civiballs znajduje się tutaj: Civiballs 2 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gra logiczna w stylu retro. Zadaniem gracza jest zrzucić z góry ekranu garstkę bohaterów, którzy powinni wylądować na punktowanych miejscach. Każdy kolejny poziom to coraz większe utrudnienia. Instrukcja: Minimum punktowe podawane jest przed rozpoczęciem levelu. Żyjątko należy złapać lewym przyciskiem myszki i puścić w wybranym przez siebie punkcie ekranu. Lot wybrańca można kontrolować jedynie klikając LPM, co spowoduje otwarcie (lub schowanie) uszu. Restart etapu przeprowadzamy wybierając odpowiednia ikonkę w prawym górnym rogu okna gry lub naciskając R |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zbiór najlepszych leveli stworzonych przez samych graczy w grze Ricochet Kills. Możliwe, że Twoja plansza jest wśród tych wybranych! W grze oczywiście istnieje możliwość tworzenia własnych leveli. Wyeliminuj cele jak najmniejszą ilością strzałów biorąc pod uwagę możliwość trafień za pomocą rykoszetów. Sterowanie: Myszka - celownik LPM - strzał Wcześniejsza odsłona tej logicznej strzelanki znajduje się tutaj: Ricochet Kills |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Sequel doskonałej gry turowej Sonny. Ta część opisuje dalsze losy naszego bohatera, który stał się pół-zombie. W czasie wędrówki będziemy spotykać ludzi, którzy do nas dołączą. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Druga część tej wspaniałej karcianki, doszło wiele nowych bajerów. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Doskonale wykonany prosty mini-golfik. Możliwość granie w cztery osoby, więc w sam raz na domową imprezkę z przyjaciółmi. Wbij piłkę do dołka jak najmniejszą ilością uderzeń. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Wkrocz do świata magii i czarów i weź udział w karcianym RPG. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest połączenie wszystkich znajdujących się na planszy punktów. Możesz tego dokonać poprzez układanie dostępnych (u dołu ekranu) elementów według pewnej logiki. Próbuj tyle razy, aż dojdziesz do ustalonego schematu. Łącz końcówki czerwonymi żaróweczkami tak aby się zapaliły. Sterowanie za pomoca myszki. |