reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: flower7

Login: flower7
Płeć: Kobieta
Zarejestrowany: 30.08.2008r.
Ost. logowanie: 09.12.2008, 18:30
Punkty: 100
Wiek 26
Status offline
Opis

niedziela, 28.09.2008r.

flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Gra typu point&click. Spraw tak, by chłopak Twojej wymarzonej dziewczyny został przez Ciebie ośmieszony i by poleciała na Ciebie.
flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Sprawdź jaki chłopak zechce się z Tobą umówić! Naszym zadaniem jest ubranie dziewczyny w tradycyjne dziewczęce ciuchy. Akcja gry toczy się w pomalowanej na niebiesko łazience.
flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Bardzo kolorowa ubieranka blond dziewczyny z ogromnym wyborem ekstra ciuchów.
flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Ubierz dwójkę nastolatków w fantastyczne ubrania.
flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Codi wybiera się na pierwsze spotkanie z koleżanką poznaną na chacie. Spraw, aby nowej znajomej kopara opadła.
flower7 zagłosowała
Ocena
(4)
Opis gry: Pchnij czerwone drobiny energii do niebieskiej rurki, by ja naenergetyzować i opuścic poziom.
flower7 zagłosowała
Miniaturka gry: Phit Phit
(300)
Ocena
(4)
Opis gry: Poukładaj klocki tak, aby pokryły żółte pole.
flower7 zagłosowała
Ocena
(3)
Opis gry: Doskonała gra na spostrzegawczość! Masz 30 sek. na znalezienie byłego przywódcy międzynarodowej sieci terrorystycznej Al-Kaidy - Osamy Bin Ladena.
flower7 zagłosowała
Ocena
(1)
Opis gry: Znajdź szczegóły różniące plażowe obrazki.
flower7 zagłosowała
Ocena
(2)
Opis gry: HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji.
Sterowanie:
Strzałka w lewo = ruch w lewo
Strzałka w prawo = ruch w prawo
Strzałka w dół = przewrót
A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią
S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie
D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie
Polecamy: