reklama
Login: | ferdek55 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 04.04.2008r. |
Ost. logowanie: | 13.05.2014, 16:38 |
Punkty: | 4 813 |
Wiek | 45 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jesteśmy rojem pszczółmusimy zniszczyć gniazdo wroga. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Plażowa odmiana tenisa |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Bardzo udany shoter z możliwością załaczenia opcji snajpera |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wciel się w kapitana Śmieszka. Twoje zadanie jest proste - strzelasz do smutnych kwadratów, żeby je rozweselić. Za pomocą armaty i ograniczonej liczby strzałów powodujesz, że smutne figury geometryczne rozweselą się. Staraj się uzyskiwać kombosy, czyli spowodowanie radości dwóch lub więcej klocków za 1 strzałem. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zagraj w prehistorycznego baseballa i uderzaj piłkę w odpowiednim momencie oraz miejscu - chwila treningu powinna Ci wystarczyć. Sterowanie za pomocą myszki. Graficznie Jurassic Homerun King to bardzo przyjemna, sportowa gra, w której przeniesiesz się do czasów prehistorycznych. Pewien neandertalski chłopiec uczy się odbijać piłkę przy pomocy pałki, grając z małym dinozaurem. Postaraj się w umiejętny sposób nim posterować, by chłopiec ten nie tylko trafił w nadlatującą piłkę, ale zrobił to w taki sposób, by ta wyleciała po za boisko. Tzw. Homerun jest tutaj naprawdę wskazany - zrób więc wszystko, by tych było jak najwięcej, a uzyskana suma punktów była nie do pobicia. Jaki wynik uda się wam uzyskać? Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Logiczna gra, w której musimy tak obracać pierścienie, żeby płyty tego samego koloru były w jednej kolumnie. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wybierz jednego z tych zwierzaków i przygotuj się do tętniącej życiem gry w siatkówkę! Pozostałe części tej znakomitej serii gier znajdują się tutaj: MadPet Series |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Nie masz czasu na zwiedzanie ulic Berlina! Czy istnieje lepszy sposób, niż zostać taksówkarzem? Zabierz pasażerów do miejsca docelowego i zbieraj punkty, aby zarobić jak najwięcej pieniędzy. Transportuj pasażerów szybko i bezpiecznie, ponieważ opłata maleje, jeśli podróż trwa zbyt długo. Należy unikać zderzeń, aby nie zniszczyć samochodu oraz zwracać uwagę na poziom paliwa. W razie konieczności trzeba dotankować na stacji. No i omijaj niespodzianki (np. policję). Powodzenia! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się R - służy do zmiany stacji radiowej H - klakson |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Daj się wciągnąć w tą nową wersję pasjansa! Zabawa polega na przeniesieniu z górnego układu na dolny stos karty wyższej lub niższej o jeden przy czym kolor nie ma znaczenia. Przykładowo mając na wierzchu dziewiątkę, szukamy dziesiątki albo ósemki. Jeśli akurat nie ma takiej możliwości, trzeba odkryć nową kartę z sąsiedniej, niewielkiej kupki. Trzeba jednak uważać bo po pewnym czasie kończą się karty w niej karty. Sterowanie za pomocą myszki. |