reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: farmazon

Login: farmazon
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 09.06.2012r.
Ost. logowanie: 05.10.2014, 18:49
Punkty: 326
Wiek 42
Status offline
Opis

czwartek, 06.12.2012r.

farmazon skomentował
Treść komentarza: Całkiem fajna
farmazon zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Wybierz się z Macy na zakupy w różnych częściach globu w sequelu Personal Shopper. Przeszukaj sklepy i znajdź wymagane przedmioty, klikając na nie. Znajdź wszystkie przedmioty z listy, zanim skończy się czas! Znajdź torby bonusowe, aby otrzymać dodatkowe wskazówki.
Instrukcja:
Przeszukaj sklepy i znajdź wymagane przedmioty, klikając na nie. Znajdź wszystkie przedmioty z listy, zanim skończy się czas! Znajdź torby bonusowe, aby otrzymać dodatkowe wskazówki.

wtorek, 04.12.2012r.

farmazon zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: HICIOR! Zostań szalonym doktorkiem, kombinuj z przedmiotami tak, by dostać się do wyjścia. Doskonała, zabawana logiczna gierka
farmazon skomentował
Treść komentarza: Dla mnie świetna

piątek, 30.11.2012r.

farmazon skomentował
Treść komentarza: dla mnie świetna
farmazon zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Gra w której budujemy bloki za pomocą klocków, czyli bardzo udana odmiana klasycznego Tetrisa.

sobota, 10.11.2012r.

farmazon zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca.

Instrukcja:
Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale.

Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna.

czwartek, 08.11.2012r.

farmazon skomentował
Treść komentarza: Świetna
farmazon skomentował
Treść komentarza: Świetna

poniedziałek, 05.11.2012r.

farmazon skomentował
Treść komentarza: Zarąbista gra
Polecamy: