reklama
Login: | elus14 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 13.08.2008r. |
Ost. logowanie: | 03.09.2008, 13:16 |
Punkty: | 254 |
Wiek | 35 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Rzuć dyskiem jak najdalej i wygraj olimpiadę! Sterowanie: aby się rozpędzić należy naciskać na zmianę jak najszybciej strzałki prawo/lewo; aby rzucić kliknij spację. Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Pomóż Raulowi strzelić jak najwięcej bramek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra szkoląca szybkie pisanie na klawiaturze! Wciel się w atletę i weź udział w biegach na 100, 200, 400, 800 oraz 1500 metrów. Aby Twój zawodnik biegł jak najszybciej Twoim zadaniem jest jak najsprawniejsze wypisywanie wyrazów pojawiających się w ramce u góry ekranu. Jęśli zrobisz błąd Twój zawodnik się potknie lub przewróci co narazi go na stratę czasu. Najlepsze czasy prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Pomóż Pracusiowi złożyć samochód. Zamontuj wszystkie części na podwoziu we właściwej kolejności. Szerokiej drogi! |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Po prostu tradycyjna gra w warcaby. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Przejdź przez labirynt przed czasem, aby otrzymać rundy bonusowe. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Tym razem czeka na Ciebie trudniejsze zadanie, bowiem gra w szachy z komputerem nie musi być koniecznie postrzegana jako "kaszka z mleczkiem". |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Dojdź białą kulką w miejsce, gdzie sufit jej nie zgniecie. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Snooker to gra z rodziny bilarda albo na odwrót. Mimo wszystko zasady podobne, stół, bile i kijek. Dzięki tym akcesoriom spróbuj doprowadzić grę do końca. Instrukcja: Jeśli gracz wbije do kieszeni czerwoną bilę, otrzymuje jeden punkt i obowiązek wbijania jednej z bil kolorowych. Informuje przeciwnika i sędziego, którą bilę wybrał, i stara się ją wrzucić do kieszeni (nie może wybrać bili czerwonej). Jeśli mu się nie powiedzie, kolejka przechodzi na przeciwnika, który wbija najpierw bilę czerwoną za 1 punkt, a następnie wybraną bilę kolorową. Jeśli mu się uda, to otrzymuje odpowiednią liczbę punktów (2 – za żółtą, 3 – za zieloną, 4 – za brązową, 5 – za niebieską, 6 – za różową i 7 – za czarną). Po wbiciu bili kolorowej, bila ta wraca na stół na swoje oznaczone miejsce i gracz przystępuje do wbijania następnej bili czerwonej. Bile czerwone nie wracają na stół, zaś bile kolorowe – wracają na swoje miejsce (rys.). Jeśli miejsce danej bili jest zajęte, to bilę umieszcza się w (wolnym) punkcie bili o najwyższym nominale. Jeżeli gracz wbije ostatnią czerwoną bilę i przypadającą na nią kolorową, rozpoczyna wbijanie po kolei wszystkich bil kolorowych, które teraz po wbiciu do kieszeni już nie wracają na stół. Kolejność wbijania bil kolorowych jest taka sama jak ich wartość punktowa, a więc: żółta, zielona, brązowa, niebieska, różowa i ostatnia czarna. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jest to gra symulacyjna, w której się łowi ryby. |