reklama
Login: | dziullla |
Płeć: | Kobieta |
Zarejestrowany: | 02.04.2008r. |
Ost. logowanie: | 23.06.2008, 19:49 |
Punkty: | 387 |
Wiek | 28 |
Status | offline |
Opis |
Treść komentarza: | PIERWSZA XD |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Sprawdź jak u Ciebie ze zręcznością! Walka Yeti na kulki śniegu lub ognia w zależności jaką postać wybierzesz. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - rzut kulką |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Fajowa gra zręcznościowa. Ludzikiem operujemy tak aby rozbijać bańki na najmniejsze części. Sterowanie strzałkami i spacją. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciel się w rolę Freda i zasiądź za sterami jego pojazdu. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się X - hamowanie Spacja - turbo |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w wyścigach samochodów zabytkowych. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Spacja - turbo |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Flashowa odmiana Sonica znana większości pewnie z konsol do gier :) |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Doskonała, rasowa platformówka w której wcielamy się w ludka imieniem Bob. Nasz bohater znalazł się w tajemniczym świecie pełnym różnorakich stworzeń, a my musimy pomóc mu odnaleźć drogę do wyjścia. W tym celu pokonujemy kolejne poziomy, pełne żarłocznych potworów oraz rzeczy do zbierania. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Klikamy na 3 liczby obok siebie tak, żeby ta trzecia była wynikiem dodawania, odejmowania, mnożenia lub dzielenia tych dwóch liczb. Np. 3+7=10 lub 2x3=6 i tym podobne. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Lubisz matematykę i uważasz, że potrafisz dobrze liczyć? W takim razie spróbuj swych sił w grze Math Mountain. |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | HICIOR! Znakomita gra edukacyjna, która sprawdzi poziom Twojej wiedzy z geografii. Celem zmagań jest wskazywanie stolic różnych krajów na mapie świata, w oparciu o prezentowane flagi państwowe. Obsługa gry jest bardzo prosta i ogranicza się do używania lewego przycisku myszy. W każdej z rund program prosi nas o wskazanie stolicy państwa na mapie świata, którego flaga prezentowana jest na ekranie. Po kliknięciu gra podaje odległość od właściwego miejsca i na tej podstawie oblicza punkty. Aby zaliczyć dany etap należy zdobyć określoną ich liczbę. |