reklama
Login: | dziad111 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 28.05.2012r. |
Ost. logowanie: | 21.01.2024, 01:33 |
Punkty: | 1 858 |
Wiek | 85 |
Status | offline |
Opis | Hotline Miami |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zdecydowanie najlepsza, najbardziej rozbudowana i wciągająca wersja przygód Mario we flashu! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Wspaniale wykonana retro-platformówka. Aby odzyskać swe życie musisz przejść przez piekło! Sterowanie: Używaj strzałek, by skakać i biegać oraz uniknąć pułapek. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Flashowa odmiana Sonica znana większości pewnie z konsol do gier :) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wyobraźcie sobie taką sytuację: siedzicie sobie spokojnie w domu, kiedy nagle, niszcząc pół ściany, wpada do niego ktoś o takim samym, jak Wy, wyglądzie. Mówi "Jestem Tobą z przyszłości!", a potem porywa go ogromny krab. Musisz ocalić siebie-z-przyszłości przed wielkim krabem. Za pomocą lasera poruszasz się po planszy i omijasz przeszkody. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Koniec roku szkolnego już tuż tuż, nauki jest coraz mniej (no chyba, że wcześniej się nie uczyło). Nie dziwi więc fakt, że na zajęciach niektórym osobą strasznie się nudzi. Nasz bohater ma już praktycznie wszystko zaliczone na pięć, także siedzi w ławce i maluje kolejną część przygód swojego bohatera. Pomóż mu, by następnie zająć się pokonywaniem przygotowanych plansz. Historia małego patyczaka w wielkim świecie, który podróżując po coraz to nowych, niebezpiecznych, krainach chcę odnaleźć tajemnice malowania. Twoim zadaniem jest za sprawą ołówka pomóc mu w tej podróży. Sterowanie: W;S;A;D - poruszanie się Myszka - poruszanie ołówkiem LPM - umieszczenie elementu za pomocą ołówka 1;2;3;4 - wybór elementów (ich oznaczenia widać w lewym górnym rogu ekranu gry) Wcześniejsze przygody naszego rysunkowego bohatera znajdują się tutaj: Draw Story |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Pomóż ośmiornicy uratować dziewczynę jego marzeń z łap podłego niedźwiedzia. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - select/atak S - skok D - młot z osmiornicy Dokładne sterowanie podane w trakcie gry. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga cześć gry, w której musimy uwolnić zielonego ludzika uwięzionego w bańce. Sterowanie za pomocą strzałek. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonałe połączenie gry platformowej z logiczno-przygodową. Pokonuj wrogów, omijaj przeszkody i rozwiązuj zagadki, zmieniaj tor lotu pocisków przy pomocy umiejętności zamrażania czasu. Podczas, gdy wróg ma szeroki wachlarz broni w swoim arsenale, Ty jesteś zmuszony do korzystania z twoich dowcipnych pomysłów oraz umiejętności np. umieść ciężką skrzynkę nad głową wroga, a następnie rozmraj czas, albo kieruj drogę pocisku z powrotem do wroga. Jednakże, twoje umiejętności są ograniczone ponieważ możesz tylko zatrzymać czas przez krótkie okresy, podczas których ubywa Ci energii. Energia wolno się regeneruje, ale można ją uzupełnić zbierając tzw. plony. Manipulować obiektami oraz zmieniać czas lotu pocisków można jedynie w trakcie zamrożonego czasu. Sterowanie: W;S;A:D lub Strzałki - poruszanie się Spacja - zamrażanie czasu Myszka - manipulowanie obiektami R - restart Q - uśmiercenie bohatera |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w wojownika ninja. Skacz, przylegaj do ścian , zbieraj złote monety i uważaj na przeszkody. Twoim nadrzędnym celem jest dotarcie do portalu. Sterowanie za pomocą myszki |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wiecie jaki jest najlepszy sposób na pokonanie przeszkody? W Fault Line jest nim jej usunięcie, po prostu wywalenie z planszy. Problem w tym, że gra nie staje się przez to prostsza. Fault Line to kolejna gra od lubianego studia Nitrome, która tym razem jest platformówką z łamigłówkowym zacięciem. Zasady są proste: na planszy umieszczone są specjalne punkty, które po połączeniu ich pociągnięciem myszki "składają" powierzchnię znajdującą się pomiędzy nimi niczym kartkę papieru. Była ściana? Siup złożone i już jej nie ma. Przepaść za długa aby ją przeskoczyć? Proste. Problem w tym, że dokoła pełno jest morderczych laserów, pił, min i innych okropieństw. Na dodatek w pewnym momencie punktów "zagięcia" robi się na tyle dużo, że trzeba dojść do poprawnej kolejności złożenia. A i jeszcze czasami w grę wchodzi refleks. |