reklama
Login: | dontes |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 31.07.2008r. |
Ost. logowanie: | 22.11.2013, 23:56 |
Punkty: | 3 207 |
Wiek | 26 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Weź udział w rewolwerowych pojedynkach. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Przyjemna gra polegająca na locie w kosmos i ulepszaniu swojej rakiety. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Stawiaj budowle w odpowiedniej kolejności , aby osiągnęły , a na koniec wygraj walkę z demonem. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu point&click. Pomóż pierwszemu człowiekowi jakim był Adam odnaleźć jego Ewę! Użyj myszki, by spowodować łańcuch akcji i reakcji. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Twoim zadaniem jest tak kombinować, by wydostać się z więzienia. W grze jest kilka możliwych zakończeń. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Kolejna odsłona gry typu GROW. Tym razem leczymy chorego. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Sequel Grow Island - zabawy typu Grow. Twoim zadaniem jest dobrać opcje w odpowiedniej kolejności tak, by... |
Ocena |
(2)
|
Opis gry: | Wybierz opcje w odpowiedniej kolejności, aby wyspa rozwineła się jak najlepiej. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga część rewelacyjnej gry, w której musisz zająć bazę przeciwnika i obronić swoją. Wszystko to się dzieje podczas wędrówki przez epoki. O ile w jedynce można było zarzucić małą ilość epok i dość niewygórowany poziom, o tyle w dwójce epok jest więcej a poziom trudności się zwiększył. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |