reklama
Login: | dominik443 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 01.06.2009r. |
Ost. logowanie: | 26.04.2010, 18:06 |
Punkty: | 325 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Pokaż, kto jest najlepszy na rampie! Wal triki, zbieraj punkty! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Sprawdź jak u Ciebie z celnością oraz czy byłbyś dobrym łucznikiem! Strzel z łuku i traf w jabłko z każdej odległości! Wyniki prosimy podawać w komentarzach. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wciel się w strongmana i pokaż na co Cię stać! Sterowanie klawiszami M i N. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Jesteś Mr. Whiskers'em i idziesz przez dżungle zbierając owoce i magiczne jajeczka - uważaj na owady! |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Rozpędzamy się, wsiadamy do wózka na zakupy i próbujemy odlecieć jak najdalej. Odległość jest przeliczana na kasę, za którą możemy ulepszać nasz sprzęt. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Król małp to niesamowity władca i wojownik, którego królestwo zostało zajęte przez złe moce. Teraz jako przywódca i wojownik w jednym, będzie musiał w pojedynkę zmierzyć się ze wszystkimi wrogami. Od dawien dawna nie brał udziału w żadnym turnieju walk, czy nawet treningu, także będzie uczył się i nabierał doświadczenia wraz z pokonywaniem kolejnych części swojej krainy, która została podzielona na areny. Jako on, będziesz więc miał długą i niesamowicie niebezpieczną misję do zrealizowania, na końcu której czekać będzie niesamowita nagroda - królestwo które powróci do prawowitego władcy. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Naciągnij łuk i zestrzel obiekty na ekranie. Sterowanie za pomocą myszki. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Kolejny świetny escape z lubianej serii polskich twórców w tym Mateusza Skutnika. Uciekamy z piwnicy. Szybko, prosto i przyjemnie. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Trafisz we właściwe dźwięki? Spróbuj uciec z muzycznego piekła. Lekcja muzyki nie jest dla ciebie! Zabawna gra escape skierowana do zaawansowanych giercowników. Użyj myszy do sterowania. Kliknij na przedmiotach znajdujących się w klasie, by zacząć zabawę. Niektóre zdarzenia mogą być wywołane przez kliknięcie na dwa lub trzy przedmioty. Część przedmiotów może być przechowywana w schowku; kliknij na nie, by ich użyć. Na pierwszym poziomie ekran jest podzielony na dwie części. Granie na jednym z nich spowoduje zamrożenie akcji na drugim, dopóki nie skończysz. |
Treść komentarza: | 1) Zamieniam chłopcom nuty - zaznaczam odpowiednio na nie (od lewej pierwsze, później od prawej a na koniec środkowe; 2) Biorę z okna sznurek i obwiązauję nim krzesła 3 dziewczynek zaczynając od tej najbliżej okna; 3) biorę coś żółtego ze stołu i zawiązuje nim stołek od pianina i nogę od pianina; 4) Biorę mikrofon i rzucam nim w alarm koło drzwi. Naciskam na alarm i zaczyna padać deszcz. 5) Bierzemy czerwony kabel, podłączmy do gniazdka koło gitarzysty, następnie zabieramy ze stołu niebieską szmatkę, którą kładziemy na flecie - chłopcu odwróconemu do nas tyłem. Bierzemy wodę ze stołu i dajemy ją perkusiście. 6) Bierzemy kredę i gąbkę z tablicy oraz kosz na śmieci - obok drzwi. Kredę łaczymy z gąbkom, a powstałą biała maź z koszem na śmieci. Kosz kładziemy kolo zółtego wentylatora, na różową komodę. włączmy wentylator. 7)Naciskamy na kij w pianinie. |