reklama
Login: | djablo19 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 14.12.2009r. |
Ost. logowanie: | 28.03.2010, 11:04 |
Punkty: | 242 |
Wiek | 25 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Wciel się w walecznego Electricmana i dojdź do finału widowiskowego turnieju Voltagen, by zostać mistrzem. Droga jest ciężka, a przeciwników wielu. Oprócz podstawowych chwytów i uderzeń mamy też do dyspozycji specjale, odbywające się w matrixowskim spowolnieniu. Zużywają one baterię, która z czasem ulega regeneracji. Sterowanie: Strzałka w lewo = ruch w lewo Strzałka w prawo = ruch w prawo Strzałka w dół = przewrót A (Q - w zwolnionym tempie) = uderzenie pięścią S (W - w zwolnionym tempie) = kopnięcie D (E - w zwolnionym tempie) = przytrzymanie |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Stag Knight wrócił! Wcielamy się w okrutnego rycerza, który oczyszcza skrawek lasu z napotkanych skautów. Do eliminacji wrogów wykorzystujemy 7 rodzajów broni. Z poległych skautów zdobędziemy złoto czy apteczki, które uzupełnią poziom zdrowia. Po pokonaniu wymaganej liczby rywali przechodzimy do sklepu, w którym możemy zaopatrzyć się między innymi w nowy oręż. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w doskonałej chodzonej bijatyce z udziałem patyczaków! Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Z; X; Spacja - atak A - atak specjalny |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Przetrwaj na ulicy, pokaż wszystkim kto tu rządzi... |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Wex udział w śmiercionośnych walkach na arenie. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się A - blok S oraz D - Atak |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Zostań bohaterskim samurajem, który przemierzając krainę kwitnącej wiśni rozprawia się z całym złem. |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Weź udział w turnieju i zostań bohaterem wśród wojowników. Podstawową umiejętnością wymaganą w tej grze jest umiejętność wyprowadzenia odpowiedniej kombinacji ciosów, tak by gracz przeciwny stracił jak najwięcej energii. Sterowanie odbywa się za pomocą klawiatury. Są dostępne trzy różne kombinacje klawiszy opisane w menu gry. Gra autorstwa Martiego Wonga. Nigdy nie słyszałeś o Martim Wongu? Jest jednym z chińskich twórców gry Little Fighter 2, która jest bardzo popularna już od ponad dziesięciu lat. Porównując grę z poprzednim dziełem Martiego, Little Fighterem 2, można stwierdzić, że styl walki jest niemalże taki sam, ale grafika wygląda o wiele lepiej. Jako nowy element, Marti zamieścił w Hero Fighterze system jazdy konnej - głównie dlatego, że inne popularne gry również taki posiadają. Jednak w większości przypadków jadąc konno jesteś po prostu szybszy, a Twoja postać na koniu wygląda fajnie - ale większość ruchów jest wtedy niemożliwa, a więc nie możesz walczyć. W tej grze jest inaczej: możesz używać specjalnych ciosów i walczyć prosto z siodła. W Hero Fighterze możesz plansze przybliżać i przesuwać pionowo - w efekcie otrzymujesz jeszcze lepszy efekt iluzji trójwymiaru. Dla bardzo silnych postaci dostępne są także superciężkie przedmioty, których można używać w walce 1 przeciwko 100. Podstawowa Lista Ruchów: Legend: → = W przód ← = Do tyłu ↑ = W górę ↓ = W dół A = Atak J = Skok D = Blok (G) = Chwyt Naciśnij A w pobliżu przedmiotu by go podnieść. Wskocz na konia, by na nim jechać. Blokować możesz praktycznie przez cały czas, wyjątkiem jest przygotowanie do ataku. Standardowo by rzucić przedmiotem należy wcisnąć A Możesz chodzić/skakać gdy trzymasz przeciwnika. Możesz atakować przeciwników leżących na ziemii. Możesz biegać/skakać z ciężkimi przedmiotami. Podstawowe ruchy: J + D = Blok w powietrzu → → D = Blok podczas biegnięcia → → D D = turlanie się + D pod koniec skoku = Turlanie się → → podczas leżenia na ziemi = Turlanie się Podejście do ogłuszonego przeciwnika = Chwycenie go (G) + A = Atak podczas trzymania przeciwnika (G) + → A = Rzucenie trzymanym przeciwnikiem (G) + J + A = podstkok I rzucenie trzymanym przeciwnikiem → → po skoku = Forward flip ← ← po skoku = Backflip Koń: J = Zeskok z konia D = Blok → = Ruch w przód ← = Ruch w tył (przytrzymanie ← spowoduje obrót konia) → → = Szarża ← ← = Obrót o 180 stopni → → J = Skok (jeżeli nie wciśniesz →→ przy lądowaniu, koń się zatrzyma) ← A = Atak w tył ↑ ↓ A = Chwycenie przeciwnika (G) + A = Atak (podczas trzymania przeciwnika) (G) + → A = Rzut trzymanym przeciwnikiem ↓ ↑ A = Uderzenie końskimi kopytami (słaby atak, wykonanie tego ataku w trakcie szarży powoduje zatrzymanie konia. Atak przydatny do combosów.) Uwaga: Możesz wykonywać wszystkie ataki podczas szarży – koń nie musi iśc stępa ani stać w miejscu. Shawn - Łucznik - zwinny wojownik o dalekim zasięgu. Lista ruchów: A = Arrow Shot →→A = Bow Attack →→JA = Bow Attack D→A = Phoenix Shot D↑A = Arrow Rain (użyj klawiszy ruchu by starować strzałami) ↓→↑A = Spread Shot J + A = Aerial Shot J + D→A = Aerial Phoenix Shot Kón: D→A = Phoenix Shot (lekko pochylona w strone ziemi strzała energii, tor lotu nie jest w pełni prosty) D←A = Phoenix Shot (strzela się przez koński zad) ↓→↑A (+→A ...) = Spread Shot ↓←↑A (+←A ...) = Spread Shot (strzela się w tył) Drew - Bokser - wyspecjalizowany w atakach z bliska oraz ciosach zapaśniczych. Może używać wielkich przedmiotów (jako broni). Mocarny specjalista od bijatyk Lista Ruchów: A = Uderzenie D→A = Mach Punch D→J = Shoulder Charge →←→A = Grapple Run (G) + ↑↓←→A = Hurricane Spin (G) + J = Backbreaker (G) + D = Whirlwind Swing Kón: (G) →→A(+A...) = Whirlwind Swing na koniu Ciężki przedmiot: A = Atak ciężkim przedmiotem →A = Wyrzucenie przedmiotu D = Whirlwind Swing (korzystając z przedmiotu) Lucas - Wojownik z mieczem - Wyspecjalizowany w kombosach. Jego ostrze umożliwia mu atakowanie wielu przeciwników jednym ciosem. Posiada umiejętność wystrzeliwania energetycznych łuków o średnim zasięgu. Wszechstronnie uzdolniona, wyważona postać. Lista Ruchów: A = Atak mieczem D→A (+A...) = Air Blade J+D→A (+A...) = Air Blade w powietrzu D↑A = Uppercut Kón: →→A = Circular Sword attack →→(→A) = Dźgnięcie D→A (+A...) = Air Blade D←A (+A...) = Air Blade (w tył) |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Menel Hobo powrócił! Ostatnim razem policja zabrała go do więzienia lecz dzisiaj nadszedł czas zemsty! Wciel się w role miejscowego żula i zrób porządek w więzieniu pomagając mu się wydostać! Walcz z napotkanymi ludźmi, odblokuj wszystkie ataki i nie daj się pokonać. Skazańcy , ochrona ,policja wszystkich zleje. Sterowanie: Strzałki - poruszanie się Strzałka Lewo/Prawo x2 - rozbieg A - atak pięścią oraz podnoszenie przedmiotów S - koaniak oraz używanie przycisków Wcześniejsze przygody naszego bohatera znajdują się tutaj: Hobo |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonała, pomysłowa, bardzo miodna gra pamięciowa. Naszym zadaniem jest zapamiętać sekwencję wyśpiewanych kolorów i wskazanie ich w odpowiedniej kolejności na zwariowanych piłeczkach w środku planszy. Piłeczki w zależności od naszych sukcesów "strzelają" różne minki. Z czasem dochodzą różne power up'y. Gra potrafi przykuć uwagę na wiele godzin. Jest także doskonałą grą szkolącą pamięć dla młodszych graczy. Życzymy miłej zabawy. W celu podpowiedzi, która zapewne nie będzie potrzebna: Red - cerwony Green - zielony Yellow - żółty Blue - niebieski |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra logiczno-zręcznościowa dla wymagających giercowników. Twoim zadaniem jest skierowanie bohatera do wyjścia. Sterowanie: W;S;A;D - antygrawitacja Strzałki - poruszanie się Myszka - przesuwanie aktywnych elementów na planszy Osoby, które od myślenia boli głowa lub nie jest to ich najmocniejsza strona, proszone są o powstrzymanie się od komentarzy. |