reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: diabolo666

Login: diabolo666
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 05.09.2007r.
Ost. logowanie: 19.12.2012, 07:53
Punkty: 359
Wiek 32
Status offline
Opis

czwartek, 08.11.2007r.

diabolo666 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Naszym zadaniem jest znalezienie zgubionego w krzakach telefonu. Jednak, żeby tego dokonać musimy omijać przeszkody i wyeliminować konkurencję.
diabolo666 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Przygoda typu point'n'click. Twoim zadaniem jest odnaleźć ciotkę Priscillę.
diabolo666 skomentował
Treść komentarza: przeszlem cale takie lajtowe 3

sobota, 03.11.2007r.

diabolo666 skomentował
Treść komentarza: hore
d
d
d
d

niedziela, 28.10.2007r.

diabolo666 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Pomóż kursorowi przebyć labirynt.

sobota, 13.10.2007r.

diabolo666 zagłosował
Miniaturka gry: Saper Saper
(81)
Ocena
(5)
Opis gry: Co tu dużo gadać, gramy w Sapera znanego z windowsa.
diabolo666 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Twoim zadaniem jest wyeliminowanie wrogów.
diabolo666 zagłosował
Ocena
(1)
Opis gry: Nadmuchaj gumę balonówe tak, by unieść się w powietrze i pozbierać wszystkie przedmioty z planszy.
Sterowanie:
Strzałki - poruszanie się
Spacja - robienie balonów

środa, 10.10.2007r.

diabolo666 zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Zawody łucznicze. Celuj uważnie, ale niezbyt długo (szybkość jest premiowana). Musisz wziąć pod uwagę wiatr znoszący strzałę oraz jej opadanie, zależnie od odległości. Kierunek wiatru wskazuje kompas. Po każdym strzale trzeba wybrać Reload w prawym dolnym rogu.

Jeśli grasz pierwszy raz, wybierz tryb Practice, zobaczysz wtedy jak duże poprawki trzeba wziąć.

Poza tym masz do wyboru: Competition (6 strzałów), Home Play - wariant dla kilku osób (trzeba wpisać imiona) z opcjami pozwalającymi włączyć/wyłączyć pomiar czasu i wiatr oraz wybrać liczbę kolejek i Golden Arrow - pojedynczy strzał.
diabolo666 zagłosował
Ocena
(5)
Opis gry: Zgraj wszystkie karty z 3 wież!
Zasady

Kliknij na kartę, której wartość jest o 1 większa lub o 1 mniejsza od karty na kupce i usuń wszystkie karty z piramid. Jeśli nie możesz utworzyć żadnych nowych kombinacji, możesz wyciągnąć nową kartę z kupki startowej. Kolejność kart jest następująca: As, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Walet, Dama, Król, As. As może być położony na dwójkę albo na Króla, a dwójka lub Król na Asa.
Polecamy: