reklama
Login: | dark17 |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 24.11.2009r. |
Ost. logowanie: | 06.02.2010, 09:20 |
Punkty: | 135 |
Wiek | 31 |
Status | offline |
Opis | Jestem Twoim Panem! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Zabawa typu Worms! Weź udział w wojnie na żarcie z kolegami z całego świata! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Ostatnia część trylogii doskonałej gry strategicznej. Weź udział w wojnie dwóch mocarstw i zniszcz wrogą fortecę. Sprawdź swoje zdolności dowódcze! Za pokonanie wrogów otrzymasz złoto, za które będzie możliwość ulepszenia swojej armii. W trakcie gry cały czas następuje postęp cywilizacyjny, co ma wpływ na przebieg rozgrywki. Wcześniejsze części gry znajdują się tutaj: Strategy Defense 1 oraz 2 |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Gierka strategiczna z fajnymi ludkami, musisz hodować im jedzenie, dbać o nich, pomagać w ich egzystencji itp. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! W każdym etapie coś stoi na drodze do szczęścia Droppy'ego i Twoim zadaniem jest dowiedzieć się co zrobić, by go uszczęśliwić. Rozwiąż wszystkie zagadki. Sterowanie za pomocą myszki. Gry utrzymane w podobnym klimacie znajdują się tutaj: Abuba The Alien oraz Monkey GO Happy i dodatkowo Pupzzle |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Zostałeś hodowcą roślin i zwierząt. Hodujesz kwiaty, pomidory, kukurydzę, winogrona i inne rośliny. Dbasz o nie w taki sposób, aby plony były jak najbardziej okazałe. Na początku kupujesz odpowiednie nasiona, w zależności jaką roślinę chcesz wyhodować. Zasiewasz, podlewasz i czekasz aż urosną. Od czasu do czasu należy nasze roślinki spryskiwać emulsją do odstraszania owadów. W twoim gospodarstwie nie powinno zabraknąć także zwierząt i owadów: krowy, owce, strusie, kury, pszczoły i inne. Na twoje hodowlane zwierzęta musisz zwracać się szczególną uwagę. Potrzebują one odpowiedniej pielęgnacji (np. strzyżenie owcy) i konkretnego pożywienia. Gra posiada kilka poziomów, przechodzi się ją teoretycznymi tygodniami. W ciągu całego tygodnia pracujemy dla klientów, którzy odkupują od nas zasoby. W ten sposób zarabiamy i możemy kupić w sklepie np. nowe zwierzęta, nasiona czy konkretne narzędzia. Ranch Rush to gra wciągająca od samego początku. Bardzo dobra grafika i klimatyczna muzyka sprawia, że miło spędzamy z nią czas! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Znajdź szczegóły różniące te obrazki w jak najkrótszym czasie. Gra wymaga dużo cierpliwości, trzeba ich znaleźć o wiele więcej niż zwykle (a dokładnie 25 szczegółów w każdym levelu). |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Druga część gry Jane Hotel. Poprowadź hotel wraz z Jane. Zrób wszystko tak, aby klienci byli zadowoleni. Zarobioną kasę możesz inwestować w hotel. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Nowa wersja gry, w której opiekujesz się swoim wirtualnym kolegą. |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | HICIOR! Doskonałe turowe RPG walki. Wkrocz do magicznej krainy i pokaż kreaturom gdzie jest ich miejsce! |
Ocena |
(4)
|
Opis gry: | Spectromancer 1. Opis gry To sieciowa gra karciana osadzona w świecie fantasy (no nie do końca ale o tym potem). Gracz wciela się w niej w jednego z 6 magów Kleryka (posługującego się magią typu Holy), Nekromansera (Death), Mechanika (Mechanics), Mistrza Chaosu (Chaos), Dominator (Control) i Iluzjonisty (magia typu Ilusion) (w wersji bezpłatnej mamy do wyboru tylko Kleryka). Następnie jako wybrany mag stajemy do boju z przeciwnikiem mając do dyspozycji po 4 czary z czterech żywiołów - Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia plus 4 czary z typu magii naszego podopiecznego. Celem gry jest sprowadzenie przeciwnika do 0 lub mniej życia (zaczynamy z 60). W trybie kampanii warunki startowe i kondycje zwycięstwa są często inne ale mechanika gry jest taka sama. 2. Przebieg gry i mechanika Zaczynamy grę z 60 pkt życia i pewna ilością many (5 rodzajów) i 4 losowymi czarami z każdego z 5 typów magii. Kolejno (jak w magicu) zagrywamy karty, atakujemy stworami mając na celu sprowadzenie przeciwnika poniżej poziomu 1 życia. Każda tura składa sie z 3 faz. Faza pierwsza to odpowiednik upkeepu w Magicu (moje skojarzenie) - Na początku tej fazy otrzymujemy po 1 many do wszystkich 5 rodzajów magii która się posługujemy. Ten przyrost może być modyfikowany przez kontrolowane przez nas kreatury jak równiez kreatury przeciwnika. Następnie automatycznie uruchamiane są (triggered ability :P) wszystkie zdolności naszych kreatur takie jak: regeneracja (odnowieniu jakiejś ilości pkt życia), dodanie nam pkt życia, odjecie, zadanie obrażeń innym kreaturom i kilka innych w zależnosci od kontrolowanych przez nas stworów. Co ważne nie mamy żadnego wpływu na ta fazę! Np. jeżeli poprzednia turę po ataku przeciwnika skończylismy z 2 pkt życia - a mamy na stole kreaturę która w "upkeepie" zadaje nam 2 pkt obrażeń - to nie mamy możliwości żeby się uratować przed przegrana. Następna faza to "main phase" . Na tym etapie możemy (w zależności od ilości posiadanej many) zagrać jeden z naszych czarów. Po zagraniu tegowóz nie tracimy go - będziemy go mogli użyć ponownie w przyszłości o ile uzbieramy odpowiednia ilość many. następnie gra automatycznie przechodzi do fazy ataku w którym wszystkie nasze stwory atakują stwory i/lub przeciwnika . Po tych fazach następuje tura przeciwnika. A - Encyklopedia gry - znajduje sie w niej opis wszystkich dostępnych czarów. B - Opcje gry (ustawienia dźwięku etc.) C - Wyjście do glównego menu D - Opcja poddania walki - "concede" - tutaj nazwa surrender E - Portert przeciwnika F - Nasz portret G - Imię przeciwnika H - Nasze imię I - okienko z opisem aktualnie wskazywanej karty czaru/kreatury J - okienku logu 1 - Ilość pkt życia przeciwnika 2 - Ilość naszych pkt życia 3 - Mana przeciwnika 4 - Nasza mana 5 - Nasze dostępne czary 6 - 6 slotów na kreatury przeciwnika 7 - Nasze 6 slotów 8,9,10 - charakterystyki kart czarów 8 - koszt czaru 9 - atak kreatury 10 - pkt. życia kreatury 11 - pominiecie main phase (przejście od razu do ataku) 12 - podgląd kart przeciwnika - widzimy tylko te które już użył chociaż raz w danej rozgrywce W podanym przykładzie nasz mag jest Necromancerem - stad ostatnia kolumna czarów to zaklęcia typu Death (zauważcie ze przeciwnik używa many chaos wiec teoretycznie mógłby posiadać 16 czarów elementarnych - pierwsze 4 kolumny - dokładnie takie same jak my (bardzo Male prawdopodobieństwo) to napewno przeciwnik dysponuje 4 innymi czarami z ostatniej kolumny. 3. Podsumowanie Minusem gry jest jej losowość - może się zdarzyć ze dostaniemy takie czary , z których ciężko coś Będzie sklecić i początkującemu może się wydąć ze to nie fair. Jednak po rozegraniu przez mnie kilkuset meczów stwierdzam ze losowość ma tu mniejsze znaczenie niż. w magicu . Przez fakt ze wszystkie dostępne na dana grę karty widzimy od razu (przeciwnik widzi tylko te które już użyliśmy w poprzednich turach) - możemy zaplanować taktykę i ew. na bieżąco ja modyfikować w zależności od poczynań oppa. Zaczynając grac myślałem ze jest dużo przegiętych kart - oferujących zbyt dużo w stosunku do kosztu - jednak rozegrane gry zweryfikowały to spostrzeżenie. Gra jest przyjemna - z powodzeniem (szczególnie online) można się w nią bawić nie wydając ani grosza. Ogólnoświatowy ranking dopinguje do dalszej gry. Minusy - Malo rozreklamowana wśród nie amerykańskich graczy powoduje ze w ciągu dnia ciężko często o przeciwnika online (różnica czasu) - mam nadzieje ze się przekonacie i zapełnicie serwer Gra prezentuje się bardzo interesująco. Fajnie wygląda tryb singlowy bo jest kampania zrobiona z głową oraz jest tryb multi czyli można bez problemów grać online Czy znajdą się tu chętni do wspólnych potyczek w tej interesującej grze karcianej? |