reklama
Giercownia - Gry Online

Profil: daanko

Login: daanko
Płeć: Mężczyzna
Zarejestrowany: 22.10.2009r.
Ost. logowanie: 22.10.2009, 12:11
Punkty: 84
Wiek
Status offline
Opis

czwartek, 22.10.2009r.

daanko zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Wcielamy sie w rolę barmana i przygotowujemy drinki :)
daanko zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Bardzo pomysłowa, doskonale wykonana interaktywna animacja, którą z pewnością docenią wytrawni giercownicy.
Sterowanie za pomocą myszki.
Ze względu na swoja złożoność długo się ładuje ale warto poczekać.
daanko zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Sprawdź czy nadajesz się na mistrza grania na gitarze.
Weź udział w największym show, zwariowanych zawodach na gitarowe riffy! Wybierz gitarę, piosenkę i graj rocka! Przyciskaj zaznaczone klawisze w odpowiedniej chwili, aby utrzymać się w rytmie piosenki. Możesz grać z dwoma ustawieniami klawiatury: klasyczną albo rockową. Możesz także grać w trybie kooperacji, kiedy ty kontrolujesz jedną część klawiatury - a drugi gracz drugą.
Jeśli zdobędziesz co najmniej jedną gwiazdkę na każdą z dwóch standardowych gitar, odblokujesz kolejny model gitary.
Uzyskanie wszystkich gwiazdek na wszystkich gitarach odblokuje piosenkę bonusową.
Sterowanie klawiszami A;S;D J;K;L
daanko zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Funk Box nie jest grą w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jest raczej prostym programem do komponowania własnej muzyki. Do swojej dyspozycji otrzymujemy niewielki zespół, którego członkowie specjalizują się w różnych typach instrumentów. Wybieramy miejsce koncertu, następnie komponujemy utwór i podziwiamy występ naszej ekipy.
daanko zagłosował
Ocena
(3)
Opis gry: Zatańcz w rytm wybranej przez Ciebie muzyki i zdobądź jak najwięcej punktów.
Sterowanie za pomocą strzałek.
daanko zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Ograj Suzzanę, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
daanko zagłosował
Ocena
(2)
Opis gry: Ograj Amy, a czeka Cię nagroda!

Gra w karty w popularnego Black Jacka.
Blackjack - gra karciana, w której gracz stara się pokonać krupiera poprzez uzyskanie sumy jak najbliższej 21 punktów w kartach jednak nie przekraczając 21.

Blackjack jest kasynową wersją gry w oczko. Najwyższym układem kart jest tzw. Blackjack, czyli as i 10 lub figura, za który gracz dostaje 150% zakładu (np. 15zł za 10zł).
Punktacja kart w blackjacku :
Karty 2 do 9 mają wartość równą wartości karty (3 karo ma wartość 3 itd).
10, Walet, Dama i Król mają wartość równą 10 punktów.
As ma wartość równą 1 lub 11, w zależności, co jest lepsze dla gracza.
Gra się w tę grę przeciwko krupierowi. Gracz stawia zakład na specjalnym stole używając żetonów. Następnie gracz i krupier dostają po dwie karty. Obydwie karty gracza są odkryte, natomiast tylko jedna karta krupiera jest pokazana graczowi. Gracz teraz może podjąć decyzje o swoim następnym ruchu. Gracz ma następne możliwości:
Dobrać kartę (hit).
Nie dobierać kart (pass).
Podwoić stawkę (double down), możliwe tylko przy pierwszych dwóch kartach, gracz wtedy dostanie tylko jedną kartę.
Rozdwoić karty (split), gdy dwie pierwsze karty gracza są tej samej wartości np. dwie ósemki. Gracz wtedy dokłada drugą stawkę (równą wartości pierwszej stawki) i może dobierać karty po rozdwojeniu.
Ubezpieczenie (insurance) jest dodatkową stawką możliwą tylko, gdy odkrytą kartą krupiera jest as. Gracz może postawić dodatkową stawkę, że drugą (zakrytą) kartą krupiera jest 10 lub figura (krupier ma Blackjacka). Gdy krupier ma blackjacka, gracz przegrywa stawkę podstawową, a za ubezpieczenie wygrywa 2 do 1. Ponieważ stawką ubezpieczenia jest połową stawki podstawowej, więc za wygraną gracz otrzymuje sumę pieniędzy przegranych w stawce podstawowej (stąd nazwa ubezpieczenie).

Przykład gry w blackjacka.

Jeżeli gracz po dobraniu kart ma więcej niż 21 punktów, przegrywa zakład i krupier zabiera jego żetony. Jeżeli natomiast gracz ma 21 punktów lub mniej, krupier odkrywa swoją zakrytą kartę i w zależności od liczby jego punktów może dobrać więcej kart. Krupier musi grać według następujących przepisów: wziąć kartę, jeżeli ma 16 punktów lub mniej i nie brać więcej kart, gdy ma 17 punktów lub więcej (niezależnie, ile punktów ma gracz). Wygrywa ten, który ma sumę punktów bliższą lub równą 21.
daanko zagłosował
Ocena
(4)
Opis gry: Kolejna ciekawa odsłona Black`jacka. Twoim zadaniem jest zdobycie 21 punktów w układzie kart lub jak największe zbliżenie się do tej liczby. Nie możesz jednak przekroczyć wymaganej sumy.
Gracze online (1):
Polecamy: