reklama
Login: | cypel |
Płeć: | Mężczyzna |
Zarejestrowany: | 24.10.2009r. |
Ost. logowanie: | 10.11.2009, 16:05 |
Punkty: | 180 |
Wiek | 29 |
Status | offline |
Opis |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Nadchodzi ważny dzień jakim jest szczęśliwe zakończenie szkoły. Na Sali pojawiają się wszyscy uczniowie, Twoi przyjaciele jak i osoby, które Ci dokuczały. Zrewanżuj się im więc poprzez tworzenie zabawnych lub żenujących dla nich sytuacji. Klikaj na obiekty, czasami kombinując je ze sobą zanim ich użyjesz. |
Ocena |
(3)
|
Opis gry: | Ciekawa gra logiczna, w której Twoim zadaniem jest tak kombinować, by połączyć ze sobą diamenty tego samego koloru w celu wyeliminowania ich z planszy. Sterowanie: Strzałki w Lewo/Prawo - przekręcanie planszy Strzałka w Dół - akcja |
Treść komentarza: | Łatwa i monotomna 3/5 |
Ocena |
(5)
|
Opis gry: | Gra oparta o zasady fizyki. Twoim zadaniem jest tak kombinować, by unicestwić wszystkie wazy na planszy dostępną ilością strzałów. Czeka Cię 50 leveli wystrzałowej zabawy. Instrukcja Wystarczy, że ustawisz wysokość, kierunek i siłę z jaką będzie wyrzucał pociski. Pamiętaj jednak, że ich ilość masz ograniczoną (podana u dołu oznaczeniem Shots), a im szybciej wykonasz zadanie tym więcej punktów uzyskasz. Sterowanie za pomocą myszki. Nawiasem mówiąc ten ogr kogoś przypomina...? |
Treść komentarza: | 14643punktów a za gre 5/5 |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Zagraj z kolegami z całego świata w jedną z najpopularniejszych gier karcianych. Gra się według standardowych zasad gry w Makao. Gra składa się z trzech rund. Koniec rundy następuje, kiedy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart. Przeciwnik dostanie punkty karne za karty, które mu zostały. wygrywa gracz, którego suma punktów karnych z trzech rund jest niższa. Zasady: Dla każdego gracza zostaną wylosowane cztery karty oraz jedna znajdująca się na środku stołu. Pozostałe karty sa ułożone na kupce, z której gracze ciągną karty. Gracz, który wykonuje ruch może wyłożyć albo kartę tego samego koloru lub kartę z tą samą liczbą. Jeśli gracz nie może albo nie chce wyłożyć kartę, musi wyciągnąć kartę z kupki. Jopka gracz może położyć na jakikolwiek kolor i powiedzieć, jaki kolor żąda od kolejnego gracza. Jeśli gracz wyłoży siódemkę, gracz po nim musi również wyłożyć siódemkę. Jeśli jej nie ma, musi wyciągnąć z kupki 2 karty pomnożone przez liczbę siódemek wyłożonych po sobie. Jeśli gracz wyłoży Asa, gracz po nim stoi jedną kolejkę. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Twoim zadaniem jest zapalenie wszystkich pól bez dwukrotnego wchodzenia na ten sam plac. Plansza podzielona jest na równa, małe kwadraciki. Należy zacząć od kwadracika zaznaczonego na zielono i przeciągać po następnych aż do zapełnienia jednym ciągiem całej planszy. Sterowanie za pomocą myszki. |
Treść komentarza: | 1 i bez komentarza |
Ocena |
(1)
|
Opis gry: | Wciel się w artylerzystę i ochroń port przed atakującymi go piratami. Sterowanie: Strzałki lub A;D - przegląd planszy Myszka - celownik LPM - siła strzału oraz strzał Spacja - przypadkowy strzał |
Treść komentarza: | monotomna doszlem do 12 lvl i nie chcialo mi sie dalej za gre 2 |